Mία από τις πλέον δυναμικές κατηγορίες είναι αυτή των Pick-Up και η Ford με το Ranger πρωταγωνιστεί σε όλα τα επίπεδα. Ωστόσο δεν επαναπαύεται στα κεκτημένα και πρωτοπορεί για ακόμη μία φορά, παρουσιάζοντας το πρώτο plug-in υβριδικό Pick-Up, το Ranger Plug-in Hybrid. Πρόκειται για μία πραγματικά πρωτοποριακή πρόταση καθώς το νέο μοντέλο της Ford Pro προσφέρει τις κορυφαίες ικανότητες της δημοφιλής οικογένειας Ranger όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το ωφέλιμο φορτίο και την απόδοση εκτός δρόμου. Τώρα όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ενισχύοντας την ηγετική θέση της Ford Pro στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up οχημάτων και επεκτείνοντας την ολοκληρωμένη γκάμα των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της Ford.
Με ροπή που φτάνει τα 690 Nm (περισσότερη από οποιουδήποτε άλλο Ranger παραγωγής) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 45 km, η νέα έκδοση διευρύνει την απήχηση του pick-up μοντέλου. Το Ranger PHEV εισάγει επίσης το Pro Power Onboard στην οικογένεια Ranger, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα να τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια εργαλεία με ισχύ έως 6,9 kW απευθείας από την ενσωματωμένη μπαταρία, αντί να χρειάζονται γεννήτρια. Το Ranger PHEV κατασκευάζεται στο Silverton της Νότιας Αφρικής και οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες αναμένονται το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Το νέο μοντέλο έρχεται να προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα των πετρελαιοκίνητων Ranger στην Ευρώπη. Με το νέο μοντέλο, η γκάμα Ranger καθίσταται η πλέον κατάλληλη για τις ποικίλες ανάγκες των πελατών και τους ισχύοντες κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.
Εισάγοντας την plug–in υβριδική τεχνολογία στα pick–up μοντέλα
Το νέο σύστημα κίνησης PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Η ροπή των 697 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 281 ίππων, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6. Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp εξασφαλίζοντας στοχευμένη αυτονομία 50 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Το Ranger PHEV προσφέρει την ίδια υψηλή απόδοση στην εργασία που έχει χαρίσει στα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα Ranger στρατιές αφοσιωμένων οπαδών σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες του νέου Ranger PHEV θα συνεχίσουν να είναι σε θέση να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο έως και ένα τόνο, να ρυμουλκούν έως και 3.500 kg και να επωφελούνται από τις εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου. Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.
Οι πελάτες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την αναγεννητική πέδηση που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας και την πρόσθετη ροπή κατά τη ρυμούλκηση, τη μεταφορά βαρύτερων φορτίων και την κίνηση σε δύσκολες off-road συνθήκες, όπως η οδήγηση σε βραχώδεις επιφάνειες και δρόμους με απότομη κλίση. Επίσης, οι μηχανικοί της Ford αναθεώρησαν τη ρύθμιση της ανάρτησης για βέλτιστη άνεση και εξασφαλισμένες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που προτάσσει τόσο το μοναδικό πλαίσιο όσο και η κατανομή βάρους του νέου Ranger PHEV. Στις αγορές που είναι διαθέσιμο, το Ford Pro Home Charging επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση τις νυχτερινές ώρες προκειμένου να επωφεληθούν από τα φθηνότερα τιμολόγια. Η Ford εκτιμά ότι το υβριδικό σύστημα κίνησης θα προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου σε σύγκριση με τις υψηλότερου κυβισμού πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Ranger που τροφοδοτούνται από τον V6 κινητήρα της Ford.
Η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ranger PHEV υποστηρίζει τους πελάτες που χρειάζονται έξτρα ενέργεια για τη δουλειά ή τις εκδρομές τους, καθώς παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW, αλλά οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW που διαθέτει δύο παροχές 15 amp στο χώρο αποσκευών – με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια από αυτές, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.
Εταιρείες με μεγαλύτερους στόλους οχημάτων μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα από το Ford Pro Telematics για να βελτιστοποιήσουν την αποδοτικότητα και τον χρόνο λειτουργίας των οχημάτων τους. Το νέο ψηφιακό ημερολόγιο της Ford Pro διευκολύνει επίσης την παρακολούθηση της χιλιομετρικής κάλυψης για απλούστερη καταγραφή και συμμόρφωση με τους κανονισμούς. Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid μπορεί να γίνει δικό σας είτε με μηνιαίο μίσθωμα Ford Lease αν πρόκειται για εταιρία, είτε με χρηματοδότηση Ford Finance 2,99%.