Ford Mustang GTD – Πύραυλος 800 ίππων!

Ford Mustang GTD – Πύραυλος 800 ίππων!

Δεν πρέπει να υπάρχει πιο δραστήριο τμήμα επιδόσεων σε ολόκληρη την βιομηχανία αυτοκινήτου από την Ford Performance. Δεν πρέπει να υπάρχει ούτε μία βαρετή ημέρα στη δουλειά εκεί. Η τελευταία δημιουργία του τμήματος είναι μία εξωφρενική έκδοση περιορισμένης παραγωγής της ολοκαίνουριας Ford Mustang που έρχεται ως η… “πολιτική” εκδοχή της αγωνιστικής Mustang GT3 αλλά απαλλαγμένη από την ανάγκη συμμόρφωσης με κανονισμούς. Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανικοί είχαν σχεδόν απόλυτη ελευθερία κατά την εξέλιξη της Mustang GTD (εκ της κατηγορίας όπου αγωνίζεται η Mustang GT3 στις Η.Π.Α.) και σε αυτήν την ελευθερία περιλαμβανόταν και η τιμή…

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεση μας, οι ενδιαφερόμενοι θα καταθέσουν μία αίτηση στην Ford, με την οποία θα εκφράζουν την επιθυμία τους να αποχωριστούν περί τα 300.000 δολάρια για να κάνουν μία Mustang GTD δική τους και στη συνέχεια η αμερικανική μάρκα θα αποφασίσει ποιες από τις αιτήσεις θα κάνει δεκτές – όπως έκανε και με το Ford GT στο πρόσφατο παρελθόν. Τι ακριβώς δεσμεύονται να αγοράσουν όμως; Εκεί είναι όλο το… ζουμί.

Κάτω από το μακρύ καπό με τους μεγάλους αεραγωγούς που φροντίζουν για την απαγωγή του θερμού αέρα, φωλιάζει ένας supercharged V8 με χωρητικότητα 5.2 λίτρων που σύμφωνα με την Ford θα στροφάρει έως τις 7.500 σ.α.λ. και θα παράγει περί τα 800 άλογα. Προς το παρόν δεν υπάρχει ακριβές νούμερο αλλά ο στόχος της εταιρίας είναι τα 800 άλογα ενώ αναφέρεται ότι ο πανίσχυρος V8 θα συνδυάζεται με έναν ανθρακονημάτινο άξονα μετάδοσης ο οποίος θα μεταδίδει την ισχύ σε ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε transaxle διάταξη που ευνοεί την κατανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες.

Όσον αφορά στην ανάρτηση, η Ford περιγράφει ένα ημι-ενεργό σύστημα που επιτρέπει την ρύθμιση της απόσβεσης και της απόστασης από το έδαφος (ηλεκτρονικά φυσικά), με την εμπρός διάταξη να αποτελείται από ανισομήκεις βραχίονες και την πίσω από μία pushrod που σε συνδυασμό με το υδραυλικό σύστημα και το σύστημα ψύξης του transaxle καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ, οπότε δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος εκεί. Για την ιστορία, να αναφέρουμε επίσης ότι η Mustang GTD εξοπλίζεται με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών (προσφέρονται προαιρετικά και σφυρήλατες από κράμα μαγνησίου) οι οποίες ντύνονται με ελαστικά που έχουν πέλμα 325 χιλιοστών εμπρός και 345 χιλιοστών πίσω και φιλοξενούν το πανίσχυρο, carbon-ceramic σύστημα πέδησης της Brembo!

Τέλος, η Mustang GTD διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες Mustang της οικογένειας χάρη σε ένα εξαιρετικά επιθετικό αεροδυναμικό bodykit που αποτελείται από εμπρός splitter, το προαναφερθέν νέο καπό, φαρδύτερα φτερά με αεραγωγούς, νέα μαρσπιέ, επίπεδο πάτωμα, νέο διαχύτη και φυσικά, την τεράστια αεροτομή που διαθέτει και σύστημα DRS. Στο εσωτερικό από την άλλη κυριαρχούν τα ανθρακονήματα, το Miko suede και το δέρμα. Πίσω καθίσματα δεν υπάρχουν ενώ ο περιστροφικός επιλογέας, μία διακριτική ταμπέλα με τον αύξων αριθμό του αυτοκινήτου και τα paddles του αυτόματου κιβωτίου κατασκευάζονται από τιτάνιο το οποίο προέρχεται από το Lockheed Martin F-22. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Ford Mustang GTD θα είναι ένα ταχύτατο sports car και η εταιρία θέλει να επιβεβαιώσει και να διατυμπανίσει αυτό το γεγονός επιτυγχάνοντας χρόνο κάτω από τα 7 λεπτά στην πίστα του Nurburgring. Πάνω απ’ όλα όμως, η Ford θέλει να κάνει την Porsche, την AMG και όλους τους… παραδοσιακούς (ευρωπαίους και μη) κατασκευαστές sports cars να ιδρώσουν. Κάτι μου λέει ότι θα τα καταφέρει..

Prev Post Η Bugatti γιορτάζει την “Χρυσή Εποχή” με την μοναδική Chiron Super Sport
Next Post EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2023 – Με 72 πληρώματα το Ράλλυ των Θεών!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook