Η ιστορία του Ford GT40 είναι πλούσια και καταγεγραμμένη με το πρώτο αποκορύφωμα να είναι η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans το 1966 που έγινε ακόμα πιο… γλυκιά από το γεγονός ότι έσπασε την παντοκρατορία της Ferrari στους αγώνες αντοχής. Την ίδια χρονιά όμως, κατασκευάστηκαν και δύο πρωτότυπα GT40 Mk I από την Alan Mann Racing. Δύο ελαφριά πρωτότυπα που χρησιμοποιούσαν τον “μικρό” V8 των 4.7 λίτρων αλλά ήταν και τα μοναδικά που διέθεταν αλουμινένιο αμάξωμα.
Τώρα η Ford παρουσιάζει μία ειδική έκδοση του σύγχρονου GT για να τιμήσει εκείνα τα ειδικά GT40 της Alan Mann Racing κι αν το υπεραυτοκίνητο της αμερικανικής εταιρίας δεν έχει πλήρως αλουμινένιο αμάξωμα, αναπληρώνει το κενό με άφθονο carbon στο εμπρός μέρος, το πίσω, τους τροχούς και τα πλαϊνά. Ότι δεν είναι άβαθο carbon, “φοράει” τόσο τα χρώματα του αυθεντικού GT40 όσο και τον αριθμό “16”. Το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται και στην καμπίνα με κόκκινες και χρυσές ραφές, ίδιου χρώματος διακοσμητικά και μπόλικα ανθρακονήματα που θέτουν τον τόνο για αυτό το ειδικό Ford GT.
Μηχανικά δεν έχουμε καμία αλλαγή καθώς ο twin-turbo V6 παράγει ήδη περισσότερα από 650 άλογα που είναι αρκετά για να εκτοξεύσουν το αμερικανικό supercar στα 100 km/h σε 2.8 δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 347 km/h. Η Ford δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ούτε την τιμή, ούτε την διαθεσιμότητα του GT Alan Mann Edition αλλά μπορούμε από τώρα να σας πούμε ότι δεν θα είναι φθηνό και ότι η παραγωγή θα περιοριστεί σε πολύ λίγα αυτοκίνητα. Το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Chicago, δίπλα στο μοντέλο από το οποίο αντλεί έμπνευση, το αυθεντικό AM GT-1.