Μπορεί να μην μας ενδιαφέρει άμεσα καθώς το F-150 δεν είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η έκδοση “Rattler” δεν παρουσιάζει ενδιαφέρον. Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο ως έκδοση η Rattler να βρει τον δρόμο της και για άλλα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το Ranger. Οπότε αξίζει να δούμε τι κάνει το απλό F-150… Rattler.
Η απάντηση είναι απλή. Η Ford προσφέρει το μεγάλο pickup της στην Tremor και την Raptor έκδοση για όποιον θέλει το κάτι παραπάνω όσον αφορά στο off-roading. Η πρώτη κοστίζει στις Η.Π.Α. $52.000 και η άλλη αγγίζει τα $70.000. Τι γίνεται όμως αν πάρει το βασικό F-150 XL, του προσθέσεις τα προστατευτικά του FX4 πακέτου, το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ένα Hill Descent Control σύστημα, νέα αμορτισέρ με εκτός δρόμου προσανατολισμό, ζάντες 18 ιντσών με νέα ελαστικά που βελτιώνουν τις δυνατότητες του όταν τελειώνει η άσφαλτος; Τότε το F-150 γίνεται Rattler, αποκτά ως bonus κάποιες λεπτομέρειες σε μπρονζέ απόχρωση στην καμπίνα και προσφέρει εκτός δρόμου δυνατότητες ακριβότερων εκδόσεων σε πολύ πιο προσιτή τιμή.
Φυσικά, το πακέτο προϋποθέτει κάποιους συμβιβασμούς από την πλευρά του πελάτη αλλά αυτό είναι απολύτως λογικό γι’ αυτό που είναι το F-150 Rattler. Ως λογική πάντως, δεν θα ήταν καθόλου άσχημη για το ευρωπαϊκό Ranger και ποιος ξέρει, αν η Ford διαπιστώσει ότι υπάρχει ζήτηση για κάτι ανάλογο και εδώ, μπορεί να αποφασίσει να εμπλουτίσει την γκάμα του “μικρού” pickup της.