Στροφή 180ο για την Fiat – Λανσάρει ως υβριδικό το νέο 500

Στροφή 180ο για την Fiat – Λανσάρει ως υβριδικό το νέο 500

Εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορούσαν φήμες στα πηγαδάκια και το διαδίκτυο αλλά τώρα είναι πλέον επίσημο. Η Fiat βλέποντας προφανώς την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά και ότι ο ρυθμός επέκτασης της κατηγορίας των αμιγώς ηλεκτρικών δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των κατασκευαστών γενικότερα και όχι μόνο των δικών της, αποφασίζει να λανσάρει το Νέο 500 και με υβριδικό κινητήριο σύνολο. Να θυμίσουμε ότι όταν η Fiat πραγματοποίησε την πρεμιέρα του Νέου 500 είχε ανακοινώσει ότι θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό αλλά από τότε η ούτως ή άλλως ευμετάβλητη αγορά έχει αλλάξει, όπως έχει αλλάξει και η ευνοϊκή στάση αρκετών κυβερνήσεων απέναντι στην συγκεκριμένη τεχνολογία με τον περιορισμό ή την πλήρη κατάργηση των επιδοτήσεων και λοιπών ελαφρύνσεων που αφορούσαν σε οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η ανακοίνωση αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου δελτίου τύπου που καλύπτει κάποιες αποφάσεις που έχει πάρει η Stellantis κατόπιν συνομιλιών με τα συνδικάτα εργαζομένων στην Ιταλία. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι θα εξελίξει την υβριδική έκδοση του Νέου 500 το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Mirafiori του ομίλου ενώ η νέα, υβριδική έκδοση του Jeep Compass ανατέθηκε στο εργοστάσιο στο Melfi. Αυτές οι ανακοινώσεις ακολουθούν τις πιο πρόσφατες που αφορούσαν σε μία νέα γενιά μπαταριών που θα κάνουν το 500e ακόμα πιο ελκυστικό και την βιομηχανική επέκταση του υβριδικού Fiat Panda στο Pomigliano. Η προσφορά αυτών των νέων υβριδικών μοντέλων θα συνεχίσουν να συνεισφέρουν θετικά στον φόρτο εργασίας του εργοστασίου στο Termoli και το Mirafiori ενώ με την επιτυχία του πλάνου της, η Stellantis πρόκειται να ξεκινήσει μία διαδικασία ανανέωσης του εργατικού δυναμικού της με την πρόσληψη νέων (ηλικιακά) εργατών στο Mirafiori.

Ο Carlos Tavares, επικεφαλής της Stellantis, τόνισε την σημασία της προσφοράς προσιτών και ποιοτικών αυτοκινήτων στους Ιταλούς πελάτες ενώ δεν παρέλειψε να πετάξει το… καρφί του προς την κατεύθυνση της ιταλικής κυβέρνησης αναφέροντας ότι “το κοινό όραμα με την ιταλική κυβέρνηση να αγγίξουμε την παραγωγή ενός εκατομμυρίου οχημάτων στην χώρα μέχρι το 2030 απαιτεί ένα υποστηρικτικό επιχειρηματικό περιβάλλον” που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το κόστος της ενέργειας, τις υποδομές φόρτισης για τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα εργαλεία υποστήριξης της αγοράς. Περισσότερες πληροφορίες για τις δύο επερχόμενες υβριδικές εκδόσεις θα έχουμε λογικά στο προσεχές μέλλον αν και η Stellantis δεν διευκρινίζει ούτε καν πότε, σε γενικές γραμμές έστω, θα κυκλοφορήσουν στην αγορά τα εξηλεκτρισμένα Fiat Νέο 500 και Jeep Compass. Όπως δεν γνωρίζουμε αν και κατά πόσο θα επηρεάσει το λανσάρισμα του νέου υβριδικού Νέου 500 το ήδη διαθέσιμο υβριδικό Fiat 500…

Prev Post Toyota, Mazda και Subaru εξελίσσουν μαζί νέους θερμικούς κινητήρες
Next Post Cadillac Optiq – Αμερικανική πολυτέλεια και στην Ευρώπη
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook