Ferrari 849 Testarossa – Η επιστροφή ενός θρύλου!

Ferrari 849 Testarossa – Η επιστροφή ενός θρύλου!

Η Ferrari δεν είναι σαν τις άλλες εταιρίες. Δεν κάνει teasers. Δεν κάνει μεγάλες καμπάνιες που οδηγούν σε παρουσιάσεις μετά από εβδομάδες ή μήνες και τα τελευταία χρόνια, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τις εκθέσεις. Ενώ τα βλέμματα του κόσμου είναι στραμμένα στην IAA Mobility στο Μόναχο λοιπόν, η Ferrari αποφάσισε να ρίξει μία μικρή βόμβα αντικαθιστώντας το κορυφαίο μοντέλο της με έναν θρύλο. Για το κάνουμε λίγο πιο… λιανά, αντικαθιστά τις SF90 Stradale και Spider με την ολοκαίνουρια 849 Testarossa που όπως καταλαβαίνεις, εκτός από άφθονη ισχύ και βελτιώσεις σε κάθε τομέα σε σύγκριση με τον προκάτοχο της, ξαναφέρνει στο προσκήνιο το όνομα “Testarossa”.

Κόκκινο κεφάλι ή κόκκινη κεφαλή σημαίνει και οι ρίζες του εντοπίζονται στα παλιά αγωνιστικά της ιταλικής εταιρίας που διέθεταν καλύμματα κόκκινου χρώματος ενώ την δεκαετία του ’80 η Ferrari χρησιμοποίησε το όνομα για το μοντέλο που εν τέλει έγινε σύμβολο της δεκαετίας χάρη στο εμβληματικό design και την συμμετοχή της στην κινηματογραφική ταινία Miami Vice. Η Testarossa επέστρεψε λοιπόν και δεν είναι 12-κύλινδρη, ούτε εξόφθαλμα ρετρό. Υπάρχουν στοιχεία αλλά ο σχεδιασμός της Ferrari 849 Testarossa στηρίζεται πολύ περισσότερο σε έντονα γεωμετρικά σχήματα και επιρροές από τα αγωνιστικά πρωτότυπα της εταιρίας από την δεκαετία του ’70 παρά στην Testarossa της δεκαετίας του ’80 και θα μου επιτρέψεις να πω ότι είναι καλύτερα έτσι. Ο δρόμος που επέλεξε η Lamborghini για την μοντέρνα Countach και η Bugatti για την μοντέρνα EB110 δεν ήταν καλόγουστος ενώ η Ferrari 849 Testarossa είναι ξεκάθαρα ένα αυτοκίνητο με τον δικό της χαρακτήρα αλλά ταυτόχρονα, ενσωματώνει την τρέχουσα σχεδιαστική ταυτότητα της ιταλικής μάρκας.

Ξεχωρίζουμε το ενιαίο μαύρο πάνελ στο εμπρός μέρος, το προτεταμένο splitter λίγο πιο κάτω, τις εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά που ενσωματώνονται στις πόρτες και τις μικρές αεροτομές πάνω από τα εξαιρετικά λεπτά πίσω φωτιστικά σώματα που συνδυάζονται με έναν μεγάλο αλλά λιτό διαχύτη. Αυτές είναι μονάχα μερικές από τις λεπτομέρειες που παρατηρεί κανείς στο αμάξωμα της 849 Testarossa και όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει κανείς χαζεύοντας, τόσο ανταμείβεται με επιπλέον στοιχεία. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει και η αεροδυναμική του νέου μοντέλου που καταφέρνει χωρίς μεγάλες και άσχημες αεροτομές να παράγει 25% περισσότερη downforce στα 250 km/h αλλά και την δουλειά που έχει γίνει στην ψύξη των μηχανικών καθώς οι μηχανικοί έχουν τοποθετήσει μεγαλύτερα intercoolers και ένα ψυγείο λαδιού ώστε να διατηρήσουν υγιές το κινητήριο σύνολο.

Αυτό δεν διαφέρει δραστικά από το κινητήριο σύνολο της απερχόμενης SF90 Stradale. Έτσι, πίσω από την καμπίνα των επιβατών βρίσκουμε έναν twin-turbo V8 με χωρητικότητα 3.990 κ.εκ. ο οποίος συνδυάζεται με δύο ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα ο οποίος τοποθετείται ανάμεσα στον κινητήρα και το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο θερμικός κινητήρας επωφελείται από μία σειρά αναβαθμίσεων (βλ. μεγαλύτερα turbos, ανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές, νέα εξάτμιση, διαφορετικές εισαγωγές, ελαφρύτερο στροφαλοφόρο κ.ά.) με αποτέλεσμα να παράγει 830 άλογα ενώ οι ηλεκτροκινητήρες προσθέτουν άλλα 217. Η συνδυαστική ιπποδύναμη της 849 Testarossa λοιπόν αγγίζει τα 1.050 άλογα και αυτό της επιτρέπει να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε λιγότερο από 2.3 δευτερόλεπτα και να συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 330 km/h!

Σημαντική είναι η συνεισφορά και του σχετικά χαμηλού βάρους σε αυτά τα νούμερα. Οι μηχανικοί κατάφεραν να κρατήσουν το βάρος του αυτοκινήτου στα επίπεδα του προκατόχου του, δηλαδή 1.570 κιλά παρά τις αλλαγές και τις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στο σύνολο του ενώ για όποιον θέλει το κάτι παραπάνω, υπάρχει και το πακέτο Asseto Fiorano που μειώνει το βάρος κατά 30 κιλά και φέρνει μερικές… “πιστάδικες” αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, το πλαίσιο και τα ελαστικά. Παράλληλα γιατί δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η νέα δημιουργία της Ferrari είναι plug-in υβριδική, μία μπαταρία 7.45 kWh εξασφαλίζει 25 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας! Εννοείται δε, ότι ανάλογες αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στο σύστημα πέδησης και στο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η μεγαλύτερη είδηση όσον αφορά στα ηλεκτρονικά αφορά στην ενσωμάτωση του συστήματος Ferrari Integrated Vehicle Estimator που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην F80.

Τέλος, να αναφέρουμε πως η Ferrari 849 Testarossa θα είναι διαθέσιμη τόσο ως coupe όσο και ως spider, με την τιμή της να ξεκινά από τα €460.000 για την πρώτη και τα €500.000 για την cabrio. Το πακέτο Asseto Fiorano προσθέτει άλλα €52.500 στην τιμή…

Prev Post Και τώρα, σειρά της ηλεκτρικής Mercedes-Benz C-Class!
Next Post Volvo EX30 από €29.900 και όλα τα ηλεκτρικά Volvo με συνολικό όφελος έως €10.000
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook