Εξετάζεται η… ηλεκτρική επιστροφή του VW Scirocco

Εξετάζεται η… ηλεκτρική επιστροφή του VW Scirocco

Το Volkswagen Scirocco είναι μία από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις μοντέλων που κατάφερε να είναι επιτυχημένο και δημοφιλές σε τρεις διαφορετικές γενιές, μέχρι και την κατάργηση του από την γκάμα στα τέλη της δεκαετίας του 2010. Γιατί όχι άλλωστε; Ο κόσμος λατρεύει ένα μικρό, προσιτό 3-θυρο hatchback με σπορ χαρακτηριστικά και διαφορετικό στιλ από το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε ως βάση αλλά κάποια στιγμή πριν την δεκαετία του 2020 οι προτεραιότητες τόσο της αγοράς όσο και της Volkswagen συγκεκριμένα άλλαξαν και το Scirocco μας άφησε χωρίς η γερμανική εταιρία να ορίσει τον αντικαταστάτη του. Η… σκιά του Scirocco πέφτει ακόμα πάνω στην Volkswagen όμως και η σκέψη για την αναβίωση του δεν έχει εγκαταλείψει την μάρκα από το Wolfsburg.

Οι τελευταίες φήμες αναφέρουν ότι έχει πέσει στο τραπέζι και συζητιέται μία πρόταση για μία οικογένεια 4 αμιγώς ηλεκτρικών sports cars ανάμεσα στις μάρκες του ομίλου. Το ένα γνωρίζουμε ήδη πως θα πάρει τη μορφή της 4ης γενιάς των Porsche Boxster και Cayman. Αυτό το μοντέλο εξελίσσεται ήδη και θα αποτελέσει οδηγό για οτιδήποτε άλλο παρεμφερές ακολουθήσει. Τα άλλα τρία μοντέλα της οικογένειας είναι η φημολογούμενη 4η γενιά του Volkswagen Scirocco, η έκδοση παραγωγής του Cupra Dark Rebel concept και η 4η γενιά του Audi TT.

Αν τελικά πάρει το πράσινο φως για περαιτέρω εξερεύνηση το project VW Scirocco δεν πρόκειται να λανσαριστεί πριν το 2028, οπότε κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσει κατά πόδας την δεύτερη γενιά του ID.3 hatchback ή αν προτιμάς, την 9η και πρώτη αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Golf που αναμένεται να κυκλοφορήσει γύρω στο 2027. Ενώ όμως εκείνο το μοντέλο θα χρησιμοποιεί την SSP αρχιτεκτονική του ομίλου Volkswagen, το φημολογούμενο Scirocco θα κάνει χρήση μίας ειδικά τροποποιημένης εκδοχής της PPE αρχιτεκτονικής που εξελίσσεται ειδικά για τις προαναφερθείσες, ηλεκτρικές Porsche Boxster/Cayman. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει όχι μόνο ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων αλλά και διαφορετικά αμαξώματα – γι’ αυτό και είναι ελκυστική στην Audi που την θέλει για το μελλοντικό TT που όπως και οι προκάτοχοι του θα είναι διαθέσιμο τόσο ως coupe όσο και ως cabriolet. Porsche και Cupra λοιπόν με πιο κοντά μεταξόνια και δύο θέσεις ενώ Audi και Volkswagen λίγο μεγαλύτερα μεταξόνια και τέσσερις θέσεις με την PPE πλατφόρμα να μην έχει απολύτως κανένα πρόβλημα και στις δύο περιπτώσεις.

Η υπόθεση νέο Volkswagen Scirocco όμως απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί ως τελειωμένη. Το μοντέλο δεν έχει πάρει το πράσινο φως παρότι οι πληροφορίες λένε ότι το θέλουν πολύ υψηλά ιστάμενα πρόσωπα εντός της γερμανικής εταιρίας αλλά ακόμα και να πάρει το πράσινο φως, δεν ξέρουμε ούτε πότε ακριβώς θα είναι έτοιμο, ούτε ποια θα είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ούτε καν το πού θα κατασκευάζεται. Θα πρέπει να κάνουμε υπομονή αν και δεν μπορούμε να κρύψουμε τον ενθουσιασμό μας για την αναβίωση ενός ιστορικού και ιδιαίτερα δημοφιλούς μοντέλου, έστω και ως αμιγώς ηλεκτρικό με ότι συνεπάγεται αυτό.

Prev Post Ford Mustang Mach-E – Νέες εκδόσεις με αναβαθμισμένο στάνταρ εξοπλισμό
Next Post Η Mercedes λανσάρει “φορητό wallbox”!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook