Έτοιμο το ηλεκτρικό Isuzu D-Max EV!

Έτοιμο το ηλεκτρικό Isuzu D-Max EV!

Το είπε και εν τέλει το έκανε η Isuzu, καθώς μπαίνει δυνατά στον στίβο της ηλεκτροκίνησης με το αμιγώς ηλεκτρικό D-Max. Παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτότυπου στην περσινή έκθεση της Bangkok στην Ταϊλάνδη και τώρα περνά στην μαζική παραγωγή με τον στόχο της ιαπωνικής εταιρίας να είναι το λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά κάποια στιγμή εντός του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους. Ένα γνώριμο “πρόσωπο” με εντελώς νέα καρδιά, αυτό είναι το D-Max EV που σύμφωνα με την Isuzu έχει σχεδιαστεί ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες τόσο σε επιβατικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο και προσφέρει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα που ο κόσμος έχει μάθει να περιμένει από ένα pickup.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση με την πρώτη ματιά είναι το πόσο… διακριτική είναι η Isuzu αναφορικά με την φύση του νέου μοντέλου της. Σε αντίθεση με το concept που είδαμε πριν από έναν χρόνο, το αμιγώς ηλεκτρικό D-Max δεν αποκαλύπτει εύκολα την ταυτότητα του καθώς έχει διατηρήσει την γνώριμη μάσκα η οποία δεν αντικαταστάθηκε με κάποια νέα, κλειστή όπως συνηθίζεται στα ηλεκτρικά μοντέλα. Οι πιο παρατηρητικοί ίσως να το αναγνωρίσουν από τα (λίγα) “EV” σήματα που διαθέτει καθώς και την απουσία της απόληξης της εξάτμισης αφού ακόμα και η θύρα φόρτισης βρίσκεται εκεί που υπό φυσιολογικές συνθήκες κρύβεται η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου. Έτσι, η Isuzu κατάφερε να μην έχει την ανάγκη παραγωγής εξειδικευμένων πάνελ (που έχει αντίκτυπο και στον ιδιοκτήτη σε περίπτωση αναζήτησης ανταλλακτικών) ενώ προσφέρει στους πελάτες μία γνώριμη διαμόρφωση.

Όσον αφορά στα μηχανικά, το Isuzu D-Max EV εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που του χαρίζουν δυνατότητες τετρακίνησης και συνδυαστική απόδοση της τάξης των 190 ίππων και 325 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρικό pickup δεν έχει κανένα πρόβλημα να προσφέρει τις ίδιες επιδόσεις και τις ίδιες δυνατότητες με την πετρελαιοκίνητη έκδοση, το οποίο πρακτικά ισοδυναμεί με έναν χρόνο της τάξης των 10.1 δευτερολέπτων για το σπριντ στα 100 km/h, μέγιστη ταχύτητα που υπερβαίνει τα 130 km/h και πιο σημαντικά για τους χρήστες pickup, ωφέλιμο φορτίο άνω των 1.000 κιλών και ικανότητα ρυμούλκησης 3.5 τόνων. Ανάλογες είναι οι επιδόσεις του D-Max EV και εκτός δρόμου: το ηλεκτρικό pickup μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους 600 χιλιοστών, προσφέρει και 210 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος ενώ οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής αγγίζουν τις 30.5 και 24.2 μοίρες αντίστοιχα. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι ενώ η ηλεκτρική έκδοση του Isuzu D-Max βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο τύπου σκάλας, η πίσω ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί σε μία διάταξη de Dion που εξασφαλίζει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης.

Ταυτόχρονα, η μπαταρία ιόντων λιθίου των 66.9 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 263 χιλιομέτρων που μπορεί να μην εντυπωσιάζει σε απόλυτα νούμερα αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα μεσαίο pickup με ότι αυτό συνεπάγεται για το βάρος (2.35 τόνοι) και την αεροδυναμική του. Όπως και να έχει, η φόρτιση από το 20, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί περίπου 1 ώρα καθώς ο ρυθμός δεν υπερβαίνει τα 50 kW. Σε αυτό το σημείο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή του Isuzu D-Max EV αλλά η λογική λέει πως θα είναι σημαντικά υψηλότερη της πετρελαιοκίνητης έκδοσης που κυμαίνεται από τα €36.950 έως τα €49.950 στην χώρα μας.

Prev Post Bentley Batur Convertible – Ονειρική
Next Post Aston Martin DBX S – Η νέα ναυαρχίδα του “supercar των SUV”
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook