Είναι ξεκάθαρο ότι η MG δεν έχει τον παραμικρό χρόνο για χάσιμο. Η αγγλική μάρκα (κινέζικης ιδιοκτησίας) έχει επανέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά προσφέροντας πληθώρα νέων και αξιόλογων μοντέλων αλλά αυτό δεν της αρκεί καθώς πρέπει να επεκταθεί τουλάχιστον στις δημοφιλείς κατηγορίες και στην παρούσα φάση του προγράμματος της, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εντάξει στην γκάμα της ένα αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Κατά προτίμηση, πριν τα τέλη της δεκαετίας καθώς τα Renault Scenic, Volkswagen ID.4 και Nissan Ariya μεταξύ άλλων, κυκλοφορούν ήδη και κονταροχτυπιούνται σε μία κατηγορία που αν επαληθευτούν οι προβλέψεις, σύντομα θα αποκτήσει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον όσον αφορά στους όγκους πωλήσεων.
Το μοντέλο που ετοιμάζει η MG για το C-segment θα χρησιμοποιεί κατά πάσα πιθανότητα μία έκδοση της MSP αρχιτεκτονικής που βρίσκουμε ήδη στο MG4 και το S5 καθώς αποτελεί τον πιο έντιμο συμβιβασμό ανάμεσα στο κόστος και την τεχνολογία που ενσωματώνει. Η εν λόγω αρχιτεκτονική δεν έχει πρόβλημα να φιλοξενήσει οχήματα με μεταξόνιο που φτάνει έως τα 3.1 μέτρα (να υπενθυμίσουμε ότι το μεταξόνιο του S5 δεν υπερβαίνει τα 2.73 μέτρα) γεγονός που θα επιτρέψει στην MG να τοποθετήσει και μία μπαταρία μεγαλύτερη από αυτήν των 64 kWh με την οποία εξοπλίζεται το S5 Long Range. Αυτό θα του χαρίσει αυτονομία που αν δεν πάει κάτι καταστροφικά λάθος θα ξεπερνά τα 500-550 χιλιόμετρα ενώ η MSP αρχιτεκτονική θα του χαρίζει ανταγωνιστικούς ρυθμούς φόρτισης έστω και χωρίς τις προηγμένες λειτουργίες ενός συστήματος 800V – λόγω κόστους βεβαίως.

Όσον αφορά στο design, τα σχέδια που κατέθεσε η μητρική της MG, SAIC Motor, στο γραφείο ευρεσιτεχνιών τον περασμένο Μάρτιο μας δίνουν μία πολύ καλή ιδέα καθώς δείχνουν ένα SUV που ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το S5. Ένα SUV με μοντέρνα στοιχεία και μία εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας της MG που θα του χαρίζει έντονο χαρακτήρα αλλά και την αδιαμφισβήτητη “υπογραφή” της εταιρίας. Να σημειώσουμε ότι αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που η MG επεκτείνεται στο C-segment αλλά θα είναι η πρώτη φορά που θα το κάνει με αξιώσεις καθώς το Marvel R που κυκλοφορούσε (και) στην Ευρώπη δεν μπόρεσε ποτέ να κοιτάξει τον ανταγωνισμό στα μάτια. Το μόνο που μένει να μάθουμε είναι πότε θα είναι έτοιμο το νέο μοντέλο της εταιρίας και ποιο θα είναι το όνομα του και αν για το πρώτο δεν έχουμε κάποια βάσιμη υποψία, για το δεύτερο η λογική λέει πως μάλλον θα βαφτιστεί S6 δείχνοντας ξεκάθαρα την θέση του στην οικογένεια της μάρκας!



