Ετοιμάζει αναβαθμίσεις στην GR Corolla η Toyota.

Ετοιμάζει αναβαθμίσεις στην GR Corolla η Toyota.

Η Toyota GR Corolla αποτελεί υπό μία έννοια το πιο μεγαλόσωμο αδερφάκι του GR Yaris. Χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο, από τον εκρηκτικό 3-κύλινδρο, turbo βενζινοκινητήρα των 300 ίππων έως και την μετάδοση που αποτελείται από ένα μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο (προαιρετικά διαθέσιμο και ένα αυτόματο) και το εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας, αλλά το “ντύνει” με το αμάξωμα της μεγαλύτερης Corolla. Για πολλούς το τελικό αποτέλεσμα θα ήταν αρκετό αλλά όπως όλα δείχνουν η Toyota δεν συγκαταλέγεται σε αυτούς. Αντιθέτως, έχει θέσει ως στόχο την περαιτέρω βελτίωση της GR Corolla και θα το κάνει σύντομα καθώς έδωσε στη δημοσιότητα μία σειρά εικόνων που δείχνουν μία ελαφρώς μεν, ουσιαστικά δε, βελτιωμένη έκδοση του ήδη υπάρχοντος μοντέλου.

Η ιαπωνική φίρμα ονομάζει αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες “Development Vehicle” ή αν προτιμάς, όχημα εξέλιξης και αναφέρει ότι διαθέτει νέους αεραγωγούς τόσο στον εμπρός προφυλακτήρα όσο και στο καπό αλλά και μία εντυπωσιακή αεροτομή στο τελείωμα της οροφής που όσο καμουφλάζ και να βάλεις είναι αδύνατον να κρυφτεί. Διακρίνουμε επίσης τις εντυπωσιακές, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος της BBS με τα σήματα της Gazoo Racing οι οποίες ντύνονται με Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά σε διάσταση 245/40/18 – φαρδύτερα λοιπόν ακόμα και από την “Circuit Edition” της τρέχουσας GR Corolla και με πιο μαλακή γόμα που υποδηλώνει διαφορετικό χαρακτήρα. Δεν είναι τυχαίο, δεδομένου ότι στην λιτή ανακοίνωση της η Toyota αναφέρει πως η αναβαθμισμένη GR Corolla “γεννήθηκε στην πίστα”.

Η αεροδυναμική βελτίωση ή βελτιστοποίηση λοιπόν, είναι δεδομένη. Η Toyota όμως έχει δουλέψει και στο fine-tuning του 3S-GTE βενζινοκινητήρα καθώς δηλώνει ότι χάρη στη νέα διαχείριση του υπάρχοντος hardware, εκτός από διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης με ότι και αν σημαίνει αυτό, έχει καταφέρει να αποσπάει και επιπλέον ροπή. Η αύξηση σίγουρα δεν θα είναι θεαματική αλλά σίγουρα επίσης θα έχει επίδραση τόσο στο δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όσο και στις επιδόσεις του. Η Toyota δεν παρέχει περισσότερες πληροφορίες καθώς κλείνει την ανακοίνωση της με το ότι “το όχημα ετοιμάζεται για το τελευταίο test drive του Akio Toyoda” και δίνει ραντεβού για το φθινόπωρο του 2025 οπότε και αναμένονται τα καλύτερα.

Τώρα, αν το μοντέλο εξέλιξης των φωτογραφιών είναι η νέα “GRMN”, πιο σκληροπυρηνική έκδοση και αν οι αναβαθμίσεις που ανακοινώθηκαν συνοδεύονται και από άλλες που δεν φαίνονται, θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε. Είναι κρίμα πάντως που δεν είδαμε την GR Corolla να κυκλοφορεί και στην Ευρώπη αν και πιθανότατα η έρευνα που έκανε η Toyota αποκάλυψε ότι η απήχηση της δεν θα δικαιολογούσε τα έξοδα που απαιτούνται για την… μετανάστευση της.

Prev Post ZONTES Κ368 – Νέα πρόταση στα scooter
Next Post Το Honda 0 SUV έκανε άτυπο ντεμπούτο
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook