Έρχονται το 2025 υβριδικά Seat Ibiza και Arona!

Έρχονται το 2025 υβριδικά Seat Ibiza και Arona!

Με τον ρόλο της Seat εντός του ομίλου Volkswagen να έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση αλλά τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων για το 2025 να είναι αναπόφευκτοι, η ισπανική εταιρία ετοιμάζεται για μία πολύ σημαντική ανανέωση των entry-level μοντέλων της στέλνοντας μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση. Η διόλου αμελητέα επένδυση σε δύο μοντέλα που μπαίνουν αισίως στον 8ο χρόνο ζωής τους έχοντας αμφότερα παρουσιαστεί το 2017 υποδηλώνει ότι η Seat βρίσκει τον χώρο της στο VW Group και πως μάλλον, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, εξασφαλίζει την συνέχεια της ουσιαστικής παρουσίας της ακόμα και την επόμενη δεκαετία. Η Seat θα είναι αυτή που θα προσφέρει στο αγοραστικό κοινό μικρότερα, πιο προσιτά μοντέλα σε πιο “συμβατικές” κατηγορίες αφήνοντας στην Cupra τον ρόλο της πιο premium, πιο… avant-garde πρότασης που εστιάζει σε plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Θα σας δείξουμε τον επόμενο χρόνο τις νέες εκδόσεις του Ibiza και του Arona.

Όπως και η Volkswagen [για το Polo] έτσι και εμείς θέλουμε να επεκτείνουμε τους κύκλους ζωής αυτών των προϊόντων όχι μόνο με το EU7 αλλά και με τον εξηλεκτρισμό καθώς αυτό είναι που μας λείπει εδώ: τα υβριδικά.

Δήλωσε ο επικεφαλής της Seat και της Cupra, Wayne Griffiths, ο οποίος επιβεβαίωσε επίσης ότι το Cupra Leon θα ανανεωθεί στην τρέχουσα μορφή του ώστε να συνεχίσει να παράγεται ακόμα και την επόμενη δεκαετία ενώ συμπλήρωσε ότι η επόμενη γενιά, όποτε και αν προκύψει αυτή, θα είναι “σίγουρα αμιγώς ηλεκτρική”. Άγνωστη πάντως παραμένει η μοίρα τόσο του Seat Leon όσο και του Ateca, δεδομένου ότι ο ρόλος της Seat θα είναι αυτός μίας εταιρίας που εξειδικεύεται στα υβριδικά, προσιτά, μικρά μοντέλα. Οφείλουμε ωστόσο να αναφέρουμε ότι ο εν λόγω ρόλος αφήνει την Seat σχετικά εκτεθειμένη καθώς την περιορίζει σε μοντέλα με μικρά περιθώρια κέρδους και προϋποθέτει ότι θα επιτευχθούν οι στόχοι αναφορικά με τις περικοπές κόστους και την δημιουργία συνεργιών ώστε να μεγιστοποιηθεί η πιθανότητα επιβίωσης της.

Παράλληλα, ο Griffiths ανάφερε ότι η απόφαση για τον εξηλεκτρισμό των Ibiza και Arona δεν σημαίνει ότι ο όμιλος κάνει πίσω στην στρατηγική του αναφορικά με τα ηλεκτρικά αλλά είναι επί της ουσίας απάντηση “στο 90% της αγοράς που ζητά άλλου είδους κινητήρια σύνολα: αποδοτικά θερμικά, υβριδικά και plug-in υβριδικά”. Ο απώτερος στόχος δεν αλλάζει και είναι φυσικά η ηλεκτροκίνηση. Η Seat δεν το αμφισβητεί. Ωστόσο τονίζει ότι “δεν πρέπει να είμαστε δογματικοί” αλλά ευέλικτοι καθώς δεν υπάρχει μόνο ένας δρόμος με τελικό προορισμό τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και θα ήταν λάθος να υποθέσουμε κάτι τέτοιο. Επίσης, είναι θετικό ότι η Seat έχει βρει την θέση της στην αγορά αν και δεν αποκλείεται στο προσεχές μέλλον να αλλάξει ελαφρώς την ταυτότητα της ώστε να ταιριάξει ακόμα καλύτερα στο κενό που υπάρχει γι’ αυτήν.

Prev Post WRC – Νέοι κανονισμοί με στόχο την μείωση του κόστους!
Next Post ΟMODA | JAECOO – Έναρξη και στη χώρα μας
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook