Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε που η σουηδική εταιρία επιβεβαίωσε την προσθήκη του Polestar 4 στην γκάμα της αλλά τώρα μόλις δημοσίευσε την πρώτη teaser φωτογραφία του. Λογικό, καθώς πλησιάζουμε στην έκθεση της Σαγκάη και το Polestar 4 είναι προγραμματισμένο να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του εκεί, στις 18 Απριλίου. Η φωτογραφία δεν δείχνει κάτι περισσότερο από το εμπρός φανάρι και μάλιστα όπως θα το βλέπαμε από ψηλά, οπότε δεν αποκαλύπτει απολύτως τίποτα αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό. Ούτως ή άλλως, γνωρίζουμε πως το “4” θα τοποθετηθεί δίπλα στο Polestar 3 ως το πρώτο coupe-SUV της σουηδικής, αμιγώς ηλεκτρικής εταιρίας και πως θα μοιράζεται με αυτό την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία. Το Polestar 4 “παντρεύει την αεροδυναμική ενός coupe με τους χώρους ενός SUV σε ένα πακέτο βελτιωμένο από την τεχνολογία”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της μάρκας ενώ τονίζεται πως το νέο μοντέλο “δεν είναι απλά μία τροποποιημένη εκδοχή του πρώτου SUV” της.
Η Polestar επανεξέτασε το design στο σύνολο του για να δημιουργήσει “μία νέα ράτσα SUV coupe”, ότι κι αν σημαίνει αυτό, ενώ εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, το Polestar 4 θα είναι το ταχύτερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα! Περισσότερες πληροφορίες δεν έχουμε αλλά οι φήμες που έχουν κυκλοφορήσει στο πρόσφατο παρελθόν αναφέρουν ότι το “4” θα κάνει χρήση της PMA1 αρχιτεκτονικής που βρίσκουμε και στο Zeekr 001, οπότε τα δύο οχήματα θα είναι μηχανικά συγγενή. Κατά συνέπεια, το Polestar 4 θα προσφέρεται κατά πάσα πιθανότητα με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και την κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς ενώ όσον αφορά στην αυτονομία, το “4” θα προσφέρει στην κορυφαία του έκδοση περισσότερα από 600 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις. Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σε μία εβδομάδα, όταν η Polestar παρουσιάσει επίσημα το νέο μοντέλο της αλλά μέχρι τότε, ας μείνουμε στα λεγόμενα του επικεφαλής της μάρκας, Thomas Ingenlath που περιέγραψε το Polestar 4 ως ένα μοντέλο με παρόμοια τοποθέτηση με το “2” αλλά πρακτικότητα που συγκρίνεται περισσότερο με το “3”. Πάντως βαρετό, αποκλείεται να είναι!