Δοκιμές σε ακραίες συνθήκες για το Range Rover Electric

Δοκιμές σε ακραίες συνθήκες για το Range Rover Electric

Δεν σου δίνεται πολλές φορές η δυνατότητα να πεις ότι ένα μοντέλο είναι “το πρώτο μίας νέας εποχής” και η Land Rover βρίσκεται μπροστά σε αυτή τη μοναδική ευκαιρία. Το Range Rover Electric είναι προ των πυλών ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της αγγλικής εταιρίας και αναπαριστά μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να μας δείξει η μάρκα τι μπορεί να κάνει με τη νέα (γι’ αυτήν) τεχνολογία και αν μπορεί να σταθεί απέναντι σε ανταγωνιστές που επίσης λανσάρουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των δικών τους μοντέλων όπως για παράδειγμα η Porsche, έστω και με την μικρότερη Macan και πολύ περισσότερο, η Mercedes με την G580 with EQ Technology. Έπειτα από τα πρώτα, καθόλου αποκαλυπτικά teasers, η Land Rover επανέρχεται στο θέμα του Range Rover Electric με τις πιο αποκαλυπτικές εικόνες που έχουμε δει.

Λογικό, η Land Rover δεν έχει να κρύψει τίποτα. Το Range Rover Electric είναι ένα… συμβατικό Range Rover και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Ίσως μονάχα από πλευράς αεροδυναμικής αλλά ούτως ή άλλως, όταν μιλάμε για μοντέλα με την αεροδυναμική πολυκατοικίας και περίπου το ίδιο βάρος, καλό θα ήταν να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Το “παιχνίδι” για το Range Rover Electric θα παιχτεί σε άλλο γήπεδο. Σε αυτό του ραφιναρίσματος, της ποιότητας κύλισης, της ποιότητας κατασκευής, των δυναμικών χαρακτηριστικών, της ταχύτητας και έως έναν βαθμό, των εκτός δρόμου δυνατοτήτων. Γι’ αυτό η εταιρία έχει ξεκινήσει ήδη ένα πρόγραμμα εξαντλητικών δοκιμών, με τις φωτογραφίες να μας παρουσιάζουν τα ολόμαυρα πρωτότυπα σε συνθήκες Αρκτικού Κύκλου και την θερμοκρασία να μην υπερβαίνει τους -40ο C. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει φυσικά και αμέτρητα χιλιόμετρα στις καυτές ερήμους της Μ. Ανατολής και θερμοκρασίες άνω των 50ο C καθώς και όλα τα ενδιάμεσα ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία και η άψογη συνεργασία όλων των συστημάτων.

Αυτό έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία καθώς τόσο η μπαταρία όσο το σύνολο του ηλεκτροκινητήρα, της μετάδοσης και των ηλεκτρονικών κατασκευάζονται από την ίδια την μάρκα. Οι δοκιμές δίνουν την δυνατότητα στην Land Rover να βελτιστοποιήσει και συστήματα που ενσωματώνονται για πρώτη φορά όπως το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που δεν βασίζεται στη λειτουργία του ABS αλλά παρακολουθεί την ολίσθηση του κάθε τροχού απευθείας μέσω του κινητήριου συνόλου, μειώνοντας κατά περίπτωση την ροπή που κατανέμεται σε κάθε τροχό με χρόνο που στην χειρότερη των περιπτώσεων αγγίζει τα 100 msec και στην καλύτερη δεν υπερβαίνει το 1 msec. Έτσι μεγιστοποιείται η πρόσφυση ανεξαρτήτως επιφάνειας ενώ βελτιώνονται και στοιχεία όπως το ραφινάρισμα και η συνολική εμπειρία οδήγησης ενώ το καινοτόμο traction control συνεργάζεται αρμονικά τόσο με το σύστημα ευστάθειας όσο και με τα υπόλοιπα συστήματα του πλαισίου και της ανάρτησης.

Ακόμα η JLR αρνείται να μας δώσει πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Range Rover Electric αλλά επιβεβαιώνει ότι οι επιδόσεις του θα είναι συγκρίσιμες με αυτές των V8 εκδόσεων που σημαίνει ότι η ιπποδύναμη σίγουρα δεν θα είναι χαμηλότερη των 500 ίππων. Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, αυτό το νούμερο θα επιτυγχάνεται με τον συνδυασμό δύο ηλεκτροκινητήρων, έναν σε κάθε άξονα, που θα εξασφαλίζουν και δυνατότητες τετρακίνησης ενώ θα έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον να δούμε και την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί η εταιρία με την χωρητικότητα της μπαταρίας.

Prev Post Avin Action Fuels – Nέα γενιά καυσίμων για οικονομία και προστασία του οχήματος και του περιβάλλοντος
Next Post Volkswagen ID. Code – Από την Κίνα, για την Κίνα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook