Η AC Cobra είναι ένα από εκείνα τα αυτοκίνητα που έχτισαν τον θρύλο τους πάνω στον τρόμο και την ταχύτητα που προκαλούσε ένας θηριώδης, αμερικάνικος V8 σε ένα μικρό και πανάλαφρο αμάξωμα και η νέα Cobra, συνεχίζει την παράδοση προσφέροντας έναν 5-λιτρο V8 προέλευσης Ford, σε ατμοσφαιρική ή supercharged “γεύση” με ιπποδυνάμεις που ξεκινούν από τα 450 άλογα και καταλήγουν για τους λίγους θαρραλέους στα 800+. Οι εποχές έχουν αλλάξει όμως. Ο κόσμος είναι πιο συνειδητοποιημένος και πιο απαιτητικός και η εταιρία προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα προσφέροντας ένα αυτοκίνητο που δεν θα “δαγκώσει” τον οδηγό με την πρώτη ευκαιρία που θα του δοθεί. Ο κίνδυνος εξακολουθεί να υπάρχει αλλά η νέα AC Cobra είναι ένα πολύ διαφορετικό, πολύ πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από τον προκάτοχο της, παρότι εμφανισιακά δεν διαφέρουν και τόσο.
Τώρα μαθαίνουμε ότι η AC Cars θα εμπλουτίσει την γκάμα της νέας Cobra με μία επιπλέον έκδοση. Μία που απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό όχι μόνο επειδή θα είναι, λογικά, πιο προσιτή αλλά και επειδή στα χαρτιά τουλάχιστον, είναι πιο… φιλική. Μία που θα εξοπλίζεται με κάποιον δίλιτρο βενζινοκινητήρα και δεν είμαι σίγουρος ακόμα αν πρόκειται για κάποιου είδους… εκφυλισμό ή για μία πολύ έξυπνη κίνηση που ταιριάζει άψογα στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση, αρκούμενη στο να αναφέρει ότι “συνεργάζεται με έναν παγκόσμιο ηγέτη σε υβριδικές και θερμικές λύσεις κίνησης” και ότι ο εν λόγω δίλιτρος βενζινοκινητήρας θα προσφέρει στην κορυφαία του έκδοση περί τα 400 άλογα. Συμπληρώνει επίσης ότι θα συνδυάζεται είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είτε με ένα μηχανικό.
Δεδομένης της ιστορικής συνεργασίας της AC Cars με την Ford θα περιμέναμε να βρούμε τον 4-κύλινδρο που ήταν διαθέσιμος στην προηγούμενη Mustang και εξακολουθεί να είναι στο Focus ST αλλά αυτός έχει χωρητικότητα 2.3 λίτρων και δεν συνεργάζεται με κάποιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι φήμες λένε ότι κάτω από το μακρύ καπό της AC Cobra θα φωλιάσει ο γνωστός και μη εξαιρετέος EA888 του ομίλου VW, πιθανότατα αναβαθμισμένος με κάποια καλούδια για να φτάσει τα 400 άλογα ενώ η γερμανική εταιρία δεν στερείτε επιλογών όσον αφορά στα κιβώτια διπλού συμπλέκτη της. Για να κάνει την εν λόγω δίλιτρη έκδοση ακόμα πιο ελκυστική (και ελαφριά) τόσο η GT Roadster όσο και η Coupe θα επωφελούνται από επιπλέον ανθρακονήματα που σημαίνει ότι θα προσφέρουν μία πολύ διαφορετική εμπειρία οδήγησης σε σύγκριση με την V8 έκδοση.