Η Kia είναι έτοιμη να ανανεώσει το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της – το Picanto κυκλοφορεί σχεδόν απαράλλαχτο από το 2017 και είναι ένα από τα μικρότερα και πιο προσιτά μοντέλα όχι μόνο στην γκάμα της Kia αλλά στο σύνολο της αγοράς. Έφτασε η ώρα λοιπόν για μία ανανέωση και η Kia αποφάσισε να γίνει τολμηρή ενσωματώνοντας την σχεδιαστική φιλοσοφία “Opposites United” όπως την έχουμε δει στο Sportage, το EV6 και το EV9 στον Βενιαμίν της οικογένειας.
Η κορεατική εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης αλλά οι πρώτες φωτογραφίες βλέπουν ήδη το φως της δημοσιότητας χάρη στην πρόσφατη διαρροή και δείχνουν ένα Picanto όπως δεν το έχουμε ξαναδεί. Την παράσταση κλέβει το σχεδόν πολωτικό εμπρός μέρος με την έντονη “Tiger Nose” γρίλια, κάθετα LED φωτιστικά σώματα και πολλαπλούς αεραγωγούς ενώ στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουμε τον faux-διαχύτη (τουλάχιστον στην GT-Line έκδοση) και τα νέα φανάρια με την LED μπάρα που εκτείνεται προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Διακρίνουμε από τις λιγοστές φωτογραφίες ότι ο διακόπτης για το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ έχει μετατοπιστεί ακριβώς κάτω από την LED μπάρα ενώ το πακέτο συμπληρώνουν οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος και το ενδιαφέρον γκρι-πράσινο χρώμα που αν δεν κάνουμε λάθος δεν έχουμε ξαναδεί στο Picanto.
Όσον αφορά στην καμπίνα, οι αλλαγές είναι σαφώς πιο διακριτικές αλλά σε κάθε περίπτωση, αρκετές ώστε να δημιουργήσουν μία μοντέρνα ατμόσφαιρα με την οθόνη του συστήματος infotainment στο πάνω μέρος του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό με νέα γραφικά και σύγχρονο look. Την εικόνα συμπληρώνουν οι φυσικοί διακόπτες που προσθέτουν πόντους στους τομείς της πρακτικότητας και της εργονομίας, το πολυλειτουργικό τιμόνι και τα καθίσματα με τις υφασμάτινες επενδύσεις. Αυτό που δεν ξέρουμε ακόμα είναι με ποιους κινητήρες θα λανσαριστεί στην αγορά το νέο Kia Picanto. Σίγουρα θα υπάρχουν κάποια ή κάποιες ήπια υβριδικές επιλογές αν και οφείλουμε να σημειώσουμε ότι σήμερα, το Picanto είναι διαθέσιμο είτε με έναν 1000άρη (ατμοσφαιρικό με 67 ίππους ή turbo με 100) είτε με έναν 1200άρη βενζινοκινητήρα 84 ίππων.