Η Geely έχει καταλάβει ότι δεν υπάρχει χρόνος για στασιμότητα ή επανάπαυση και πιέζει διαρκώς για να ανεβάσει τον πήχη σε κάθε πιθανό και απίθανο τομέα. Ένας από αυτούς, ο τομέας της plug-in υβριδικής τεχνολογίας που τον τελευταίο καιρό αρχίζει να αποκτά ολοένα και περισσότερη πρόσφυση όσο ο κόσμος διστάζει ή αδυνατεί να κάνει το μεγάλο βήμα στην ηλεκτροκίνηση. Η κινέζικη εταιρία έχει ήδη παρουσιάσει το νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο της και ένα από τα μοντέλα που θα το “φορέσει” είναι ένα… βαρετό sedan – ξέρεις, από αυτά που οι περισσότεροι κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι δεν έχουν απήχηση.
Το νέο sedan της Geele όπως φαίνεται από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες διαθέτει αρκετά ενδιαφέροντα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα το εμπρός μέρος που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας με κομψά φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μία όχι-ιδιαίτερα-λεπτή μπάρα LED. Λίγο πιο κάτω παρατηρούμε τις διακριτικές εισαγωγές αέρα στα άκρα του προφυλακτήρα και κάτι που μοιάζει με ενεργή γρίλια η οποία προφανώς θα ανοιγοκλείνει ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήριου συνόλου για ψύξη μεταβάλλοντας την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Τα πλαϊνά είναι σαφώς πιο λιτά και ξεχωρίζουμε τους συμβατικούς καθρέφτες και τις εξίσου συμβατικές χειρολαβές ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση σε ένα ούτως ή άλλως λιτό… έργο κλέβει το σχεδόν ενιαίο, πλατύ φωτιστικό σώμα και μία μικρή, διακριτική αεροτομή ακριβώς από πάνω του.
Σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν αυτά που δεν φαίνονται όμως και δεν αναφερόμαστε στις λεπτομέρειες που κρύβει το καμουφλάζ. Ο λόγος για το αυτοκόλλητο στο πλάι που δηλώνει ότι το μοντέλο ανήκει στην κατηγορία των “2 λίτρων κατανάλωσης όταν το επίπεδο φορτίου της μπαταρίας είναι χαμηλό” και πως η συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 2.100 χιλιόμετρα! Η Geely δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τις λεπτομέρειες του κινητήριου συνόλου που έχει αναλάβει την κίνηση του νέου σεντάν αν και το Starship 7 που παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό εξοπλιζόταν με ένα σύστημα που συνδύαζε έναν 1500άρη βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία (8.05 ή 19.09 kWh) με αποτέλεσμα να παρέχει αυτονομία της τάξης των 1.420 χιλιομέτρων. Ανεξαρτήτως θερμικού ή ηλεκτρικού κινητήρα λοιπόν, μπορούμε να υποθέσουμε με σχετικά ασφάλεια ότι το sedan θα διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία και πιθανώς, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου αν πρόκειται η αυτονομία του να φτάνει τα 2.100+ χιλιόμετρα! Εν τω μεταξύ η Geely έχει ανακοινώσει ότι η μάρκα Galaxy θα παρουσιάσει ούτε ένα, ούτε δύο αλλά τέσσερα οχήματα “νέας ενέργειας” φέτος και το sedan αναμένεται να πάρει την θέση του ως μία εκ των ναυαρχίδων της κινέζικης εταιρίας κάποια στιγμή το δεύτερο εξάμηνο του έτους, οπότε και είναι προγραμματισμένη να παρουσιαστεί.