Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμένουμε από ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2022 να περνάει από το κρύο τραπέζι του facelift τόσο νωρίς στη ζωή του αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς, σε αυτή την πραγματικότητα του ζούμε και είτε μας αρέσει είτε όχι, θα πρέπει να το συνηθίσουμε. Δεν συμβαίνει συχνά αλλά σε έκτακτες περιπτώσεις όπου η εταιρία το κρίνει αναγκαίο… Το θέμα είναι ότι στην περίπτωση του Renault Austral, κάποιος πάτησε το λάθος κουμπί και το ανανεωμένο μοντέλο βρέθηκε ξαφνικά στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα, στην εφαρμογή για smartphone της γαλλικής εταιρίας, οπότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτός ο “κάποιος” ενδεχομένως να αντιμετωπίζει τις συνέπειες των πράξεων του.
Με τον ανταγωνισμό στην πολυπληθή κατηγορία των C-SUV να είναι αδυσώπητος και σε ορισμένες περιπτώσεις (βλ. VW Tiguan και Peugeot 3008) σημαντικά νεότερος, η Renault δεν θα μπορούσε να καθίσει με σταυρωμένα χέρια. Έτσι, αποφάσισε να ανανεώσει την δική της πρόταση, γεγονός που θα φέρει το Austral πιο κοντά στην τελευταία εκδοχή της εταιρικής σχεδιαστικής ταυτότητας και θα της επιτρέψει, αν το θέλει, να αναβαθμίσει λίγο ή πολύ την τεχνολογία που προσφέρει το μοντέλο – σε επίπεδο κινητήριων συνόλων, ασφάλειας, υποβοήθησης οδήγησης ή συνδεσιμότητας αν και το τελευταίο πιστεύουμε πως είναι δύσκολο καθώς το Austral εξοπλίζεται ήδη με το πιο πρόσφατο OpenR ψηφιακό cockpit, το ίδιο που διαθέτει και το Rafale, οπότε δεν υπάρχει λόγος περαιτέρω αναβάθμισης σε αυτό το σημείο. Αν η καμπίνα λοιπόν μείνει λίγο ή πολύ ίδια και το design διαφοροποιηθεί στα σημεία όπως βλέπουμε στην φωτογραφία, τι μένει;
Η Renault θα μπορούσε να προσθέσει στην γκάμα των κινητήριων συνόλων του Austral το plug-in υβριδικό που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Rafale λίγο πριν το καλοκαίρι. Ένα κινητήριο σύνολο που συνδυάζει τον 1200άρη βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 68 ίππων στον εμπρός άξονα και έναν 136 ίππων στον πίσω άξονα για συνδυαστική ισχύ της τάξης των 300 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 450 Nm. Χάρη στην μπαταρία των 22 kWh δε, το Rafale μπορεί να διανύσει έως 100 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Το Austral χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με το Rafale οπότε δεν βρίσκουμε λόγο να μην εξοπλιστεί με αυτό το κινητήριο σύνολο ενώ οι φήμες αναφέρουν ότι η Renault μπορεί να καταργήσει τον 1300άρη turbo βενζινοκινητήρα για χάρη μίας ισχυρότερης και πιο νέας έκδοσης του υπερτροφοδοτούμενου 1200άρη. Παρά το γεγονός ότι το ανανεωμένο Renault Austral διέρρευσε τόσο νωρίς όμως, δεν θα πρέπει να περιμένουμε το λανσάρισμα του στην αγορά πριν το καλοκαίρι του 2025…