Η εμπορική πορεία του Mini Aceman ξεκίνησε μόλις πριν από μερικούς μήνες αλλά η αγγλική μάρκα έχει ήδη ετοιμάσει την καυτή έκδοση του και έχει καταθέσει τα σχετικά στο υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας, απ’ όπου μας έρχονται όχι μόνο οι φωτογραφίες που βλέπεις αλλά και οι πληροφορίες που θα διαβάσεις. Οι πληροφορίες μπορεί να μην είναι πολλές ή λεπτομερείς αλλά τουλάχιστον καλύπτουν τα βασικά μέχρι να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του το νέο μοντέλο στα μέσα του Οκτωβρίου, στην έκθεση του Παρισιού όπως φημολογείται, δίπλα από το επίσης νέο Mini Cooper JCW!
Σχετικά με το design του Aceman JCW, δεν είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς τα στοιχεία με τα οποία η Mini κάνει το απλό Aceman… καυτό. Οι προφυλακτήρες για παράδειγμα είναι νέοι και σαφώς πιο σπορ ενώ στο πίσω μέρος διακρίνουμε όχι μόνο τον διαχύτη που είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος αλλά και την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Όπως είναι φυσικό, τα σήματα “JCW” στο εμπρός μέρος, το πίσω αλλά και τα πλαϊνά είναι τοποθετημένα πάνω στα μαύρα διακοσμητικά υπογραμμίζοντας περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου ενώ το πακέτο, ως είθισται, ολοκληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό που ταιριάζει ωστόσο με το ύφος και την ιδιοσυγκρασία του Aceman JCW. Δυστυχώς, δεν έχουμε εικόνες από την καμπίνα αλλά μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι οι σπορ πινελιές θα συνεχίζονται και εκεί, παίρνοντας τη μορφή των bucket καθισμάτων, των νέων διακοσμητικών και φυσικά, των νέων γραφικών στην εντυπωσιακή οθόνη του Mini Aceman.
Όσον αφορά στα μηχανικά, οι πληροφορίες που μας έρχονται από την Κίνα, για την Κίνα, αναφέρουν ότι το Aceman JCW κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα 258 ίππων ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 54.2 kWh. Αν η διαμόρφωση αυτή σου ακούγεται γνώριμη είναι επειδή ακριβώς το ίδιο κινητήριο σύνολο χρησιμοποιείται και στο Mini Cooper JCW E! Μόνο που εκεί το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.670 κιλά ενώ στο “καυτό” crossover αγγίζει τα 1.768, οπότε περιμένουμε πως οι επιδόσεις αλλά και η αυτονομία ενδεχομένως θα έχουν δεχθεί ένα μικρό ή λίγο μεγαλύτερο πλήγμα. Το Mini Aceman JCW λοιπόν, τοποθετείται ακριβώς απέναντι από το Abarth 600e και αφήνει τις καυτές εκδόσεις των ηλεκτρικών του ομίλου VW (βλ. ID.3 GTX και Cupra Born VZ) να παίζουν λίγο υψηλότερα από πλευράς ιπποδύναμης. Το πώς θα σταθεί απέναντι από τον ανταγωνισμό όμως θα εξαρτηθεί από πολλά πράγματα και κάποια από αυτά θα αποκαλυφθούν σε περίπου έναν μήνα, οπότε καλύτερα να κάνουμε λίγη υπομονή πριν βγάλουμε τα πρώτα συμπεράσματα.