Διαθέσιμο και στην Ευρώπη το ηλεκτρικό Mazda EZ-6!

Διαθέσιμο και στην Ευρώπη το ηλεκτρικό Mazda EZ-6!

Στα τέλη του Απριλίου που μας πέρασε η Mazda παρουσίασε στον κόσμο ένα εντυπωσιακό, αμιγώς ηλεκτρικό sedan, το EZ-6. Ένα μοντέλο που θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποτελεί τον διάδοχο του Mazda6 αλλά ταυτόχρονα, ένα μοντέλο το οποίο την στιγμή της παρουσίασης του αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο της κινέζικης αγοράς. Από εκείνη την ημέρα μέχρι σήμερα κάτι άλλαξε και η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι το ερχόμενο φθινόπωρο το EZ-6 θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του και στην Ευρώπη παίρνοντας την θέση του δίπλα στο επίσης ηλεκτρικό MX-30 και απέναντι στον ανταγωνισμό που αποτελείται μεταξύ άλλων από μοντέλα όπως το Tesla Model 3 και η BMW i4.

Να θυμίσουμε πως το Mazda EZ-6 έχει μήκος 4.921 χιλιοστά, πλάτος 1.890 και ύψος 1.485 που σημαίνει ότι είναι περίπου 7 εκατοστά μακρύτερο, 5 εκατοστά πλατύτερο και 3 εκατοστά ψηλότερο από την τελευταία γενιά του Mazda6 ενώ ως αμιγώς ηλεκτρικό, έχει τέλεια κατανομή βάρους 50:50. Τονίζουμε το “αμιγώς ηλεκτρικό” καθώς στην Κίνα το EZ-6 δεν είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως ένα sedan μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η Mazda αποφάσισε ότι θα το προσφέρει και με range-extender και ενώ δεν ανακοινώνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά κανενός κινητήριου συνόλου, αναφέρει ότι το αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι ικανό για 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση ενώ το range-extender μπορεί να διανύσει έως 1.000 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ. Η ιαπωνική μάρκα δεν παραλείπει να δηλώσει πως ειδικοί από το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της Mazda στην Ευρώπη ολοκλήρωσαν το ραφινάρισμα και το στήσιμο του EZ-6 στο Chongqing Automobile Testing Grounds που ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα δοκιμών της Κίνας ενώ προσθέτει ότι υιοθετώντας την τεχνολογία αιχμής της Changan Automobile στους τομείς της ευφυΐας και του εξηλεκτρισμού, το EZ-6 θα εξοπλίζεται μεταξύ άλλων με μία ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Επιπέδου 2.5, τέσσερις πανοραμικές κάμερες υψηλής ευκρίνειας και δώδεκα ραντάρ με αποτέλεσμα να μπορεί να ολοκληρώνει διαδικασίες όπως το αυτόνομο και απομακρυσμένο παρκάρισμα και όχι μόνο.

Ωστόσο, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι το timing της συγκεκριμένης ανακοίνωσης και του επικείμενου λανσαρίσματος του Mazda EZ-6 δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερο καθώς πριν από λίγο καιρό η Ευρώπη δημοσίευσε την απόφαση της να επιβάλλει επιπρόσθετους δασμούς στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα και στην περίπτωση της Changan που έχει αναλάβει την παραγωγή του EZ-6, οι δασμοί αυτοί αγγίζουν το 20.8% – επιπλέον, οφείλουμε να θυμίσουμε, του 10% με το οποίο επιβαρύνονται τα κινέζικα οχήματα όπως και να έχει. Μένει να δούμε λοιπόν πώς θα επηρεαστεί η τιμή του Mazda EZ-6 στην Ευρώπη, αν η ύπαρξη range-extender έκδοσης θα αποτελέσει ένα πολύ ενδιαφέρον… παραθυράκι και αν τελικά θα μπορέσει να είναι ανταγωνιστική σε σύγκριση με τα μοντέλα που δεν εισάγονται από την Κίνα.

Prev Post Νέο FIAT 600 – Φινετσάτο και με λογική τιμή
Next Post Skoda Elroq – Με έως 300 ίππους το νέο, ηλεκτρικό compact SUV
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook