Πριν από 3 χρόνια περίπου η Toyota λάνσαρε την Supra την ίδια περίοδο με την BMW Z4, με τα δύο αυτοκίνητα να μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο και τον ίδιο 3-λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα ο οποίος συνδυαζόταν και στις δύο περιπτώσεις με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Ενώ όμως η BMW δεν εμπλούτισε την γκάμα της Z4 με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, η Toyota “αφουγκράστηκε τους οπαδούς και τους πελάτες” της και κάνει διαθέσιμη μία χειροκίνητη έκδοση της Supra για τους πιο… αναλογικούς ή πιο σκληροπυρηνικούς φίλους της.
Ο 6-κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 340 ίππων δεν έχει αλλάξει. Απλά την θέση του αυτόματου 8-τάχυτου της ZF έχει πάρει πλέον ένα ολοκαίνουριο μηχανικό 6-τάχυτο, το οποίο σύμφωνα με την Toyota εξελίχθηκε, μαζί με τον συμπλέκτη που το συνοδεύει βεβαίως, ειδικά για τα χαρακτηριστικά της Supra και του κινητήρα. Το κιβώτιο χρησιμοποιεί το ευφυές πρόγραμμα ελέγχου “iMT” της ιαπωνικής μάρκας, με νέο λογισμικό που δίνει προτεραιότητα στην απόδοση και την αίσθηση ενώ κοντύτερη είναι και η τελική σχέση μετάδοσης (από το 3.15 της αυτόματης Supra στο 3.46) ώστε να αποφευχθεί η νωχελική εκκίνηση και η νωθρές ρεπρίζ. Με πιο απλά λόγια, η χειροκίνητη Supra είναι πιο συμμετοχική και πιο “ζωηρή” όχι μόνο επειδή το δεξί χέρι του οδηγού παραμένει απασχολημένο αλλά επειδή έτσι έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί.
Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει και η τροποποίηση των ρυθμίσεων στην ανάρτηση αλλά και στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου ενώ δεν γίνεται να μην αναφέρουμε και την μείωση του βάρους κατά 40 περίπου κιλά, με ότι αυτό συνεπάγεται για την αίσθηση στον δρόμο, την ευελιξία και τις επιδόσεις της χειροκίνητης Supra. Αλλού κερδίζεις κι αλλού χάνεις λοιπόν και αν θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι η νέα έκδοση της Supra χάνει σε επιδόσεις, παρότι η Toyota δεν έχει ανακοινώσει επίσημα 0-100 ή οτιδήποτε άλλο, σίγουρα κερδίζει σε συναίσθημα, αίσθηση και… διαδραστικότητα. Αυτό δεν ήταν εξαρχής το ζητούμενο άλλωστε;