Η Stellantis διακόπτει την παραγωγή του Leapmotor T03 στην Πολωνία!

Η Stellantis διακόπτει την παραγωγή του Leapmotor T03 στην Πολωνία!

Οι ζυμώσεις σε παγκόσμιο επίπεδο μετά την επιβολή εξοντωτικών δασμών από τις Η.Π.Α.σε ολόκληρο τον κόσμο συνεχίζονται με την Stellantis να ανακοινώνει ότι διακόπτει την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Leapmotor T03 στο εργοστάσιο της στο Tychy της Πολωνίας και αξιολογεί εναλλακτικές επιλογές χωρίς να διευκρινίζει τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

Ενώ η εταιρία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στο λανσάρισμα των μοντέλων της Leapmotor στην Ευρώπη,  αυτή τη στιγμή αξιολογεί διαφορετικές επιλογές για την παραγωγή τους.

Καμία επιπλέον πληροφορία ή λεπτομέρεια για μία πολύ σημαντική απόφαση που ενδεχομένως να περνούσε λίγο ή πολύ απαρατήρητη, ή τουλάχιστον ασχολίαστη από τον όμιλο Stellantis, αν δεν υπήρχε σχετικό δημοσίευμα από μία γαλλική εφημερίδα. Ακόμα και έτσι, η Stellantis περιορίζεται στην ανωτέρω δήλωση αν και σύμφωνα με ανώνυμες πηγές που έχουν γνώση επί του θέματος ούτε η Stellantis ούτε η Leapmotor έχουν πρόθεση να επανεκκινήσουν την παραγωγή του T03 στην Ευρώπη. Σχεδιάζουν την αναβάθμιση μέσω αντικατάστασης  του μοντέλου, με τον διάδοχο του Βενιαμίν της γκάμας της κινέζικης εταιρίας να παράγεται εκτός Κίνας και πάλι, αλλά από το 2026.

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Stellantis αποφάσισε πέρυσι ότι δεν πρόκειται να προσθέσει ένα δεύτερο μοντέλο της Leapmotor στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Tychy. Εκείνη η απόφαση, συμπτωματικά, ελήφθη λίγο μετά την παρότρυνση της κινέζικης κυβέρνησης στις αυτοκινητοβιομηχανίες να διακόψουν τις μεγάλες επενδύσεις σε ευρωπαϊκές χώρες που υποστήριξαν τους επιπλέον δασμούς στα κινέζικα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Μία από αυτές τις χώρες, συμπτωματικά και πάλι, ήταν η Πολωνία ενώ εντελώς τυχαία η Ισπανία που απείχε από την ψηφοφορία για τους δασμούς, είναι το νέο φαβορί για την παραγωγή του Leapmotor B10…

Είναι ξεκάθαρο ότι παίζονται πολλά παιχνίδια σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι… δασμολογικοί τόνοι ανάμεσα στις Η.Π.Α. και την Κίνα αυξάνονται σε επικίνδυνο επίπεδο ενώ η κατάσταση ανάμεσα στην Ευρώπη και την Κίνα είναι πολύπλοκη. Τα δεδομένα αλλάζουν με ασυνήθιστα ταχείς ρυθμούς και οι ισορροπίες αλλάζουν μαζί τους οπότε κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τι μας επιφυλάσσει το μέλλον και αν αυτό είναι κάτι που προκαλεί αβεβαιότητα σε εμάς ως πολίτες και ως καταναλωτές, φαντάσου την ανησυχία που προκαλεί στις εταιρίες οι οποίες σαν να μην έφτανε αυτό, πρέπει να συνεχίσουν την μετάβαση τους στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Prev Post Η Lancia Ypsilon ανανεώνεται από τώρα;
Next Post Volvo Car Hellas – Χρυσός Χορηγός του Delphi Economic Forum Χ και με σημαντική παρέμβαση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook