Damd WR-V Reverb – Με ρετρό, παιχνιδιάρικο χαρακτήρα!

Damd WR-V Reverb – Με ρετρό, παιχνιδιάρικο χαρακτήρα!

Τον τελευταίο καιρό, με όλα τα ζητήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές έχουν ξεχάσει να διασκεδάζουν. Κάποιοι περισσότερο από άλλους. Τα μοντέλα τους πρέπει να απευθύνονται στο ευρύτερο δυνατό κοινό και να συμμορφώνονται με πληθώρα απαιτήσεων και κανονισμών ενώ η συνειδητή απόφαση που έχουν πάρει οι περισσότεροι κατασκευαστές για μία ενιαία ταυτότητα σε ολόκληρη την γκάμα των μοντέλων έχει δημιουργήσει μία σειρά από κλώνους που διαφοροποιούνται σε μέγεθος και λεπτομέρειες αλλά όχι στην ουσία. Αυτό έχει δημιουργήσει επίσης έναν ζωτικό χώρο για κάποιες εταιρίες. Εταιρίες όπως η Damd που με το Tokyo Auto Salon να πλησιάζει μας δείχνει ότι δεν έχει στερέψει από δημιουργικότητα παρουσιάζοντας το “Reverb”.

Το νέο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας βασίζεται στο Honda WR-V που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του πριν από περίπου 12 μήνες στην Ιαπωνία και η αλήθεια είναι ότι με μία πρόχειρη ματιά, είναι πολύ δύσκολο να διακρίνει κανείς το WR-V κάτω από το Reverb. Η Damd έχει εξοπλίσει την δική της εκδοχή του Honda WR-V με μία εντελώς νέα μάσκα που θυμίζει πολύ έντονα το κλασικό Jeep Cherokee χάρη στα τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα και την γρίλια με τα 6 ανοίγματα ενώ νέο είναι και το καπό και ο προφυλακτήρας και τα διάφορα διακοσμητικά στο χρώμα του αλουμινίου και τα αυτοκόλλητα στα πλαϊνά που θυμίζουν τα κλασικά ξύλινα πάνελ που “φορούσαν” διάφορα αμερικανικά μοντέλα στο παρελθόν. Το πακέτο συμπληρώνουν οι απλές ζάντες, όχι ελαφρού κράματος, που επενδύονται με all-terrain ελαστικά και προσδίδουν στο Reverb έναν πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα παρότι επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα στα μηχανικά.

Κάτω από την επιφάνεια το Damd Reverb είναι ένα απολύτως εργοστασιακό Honda WR-V που σημαίνει ότι κινείται χάρη σε έναν ατμοσφαιρικό 1500άρη βενζινοκινητήρα ο οποίος είναι ικανός για 121 ίππους και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) που μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους τροχούς του εμπρός άξονα. Δυστυχώς δεν έχουμε κάποια εικόνα από το πίσω μέρος, αν και πληροφορούμαστε ότι δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από αυτό του WR-V, ούτε από την τιμή του πακέτου της Damd αν και υποθέτουμε ότι δεν θα είναι ιδιαίτερα φθηνό δεδομένου του εύρους των αλλαγών και των νέων μερών. Είναι ευχάριστο να βλέπουμε πάντως τους τρόπους με τους οποίους καλύπτουν τα κενά οι βελτιωτές και πώς αλληλοσυμπληρώνονται με τους κατασκευαστές για να προσφέρουν σε αυτούς που αναζητούν το διαφορετικό, έχουν την διάθεση να ασχοληθούν και μπορούν φυσικά να το πληρώσουν, μία εντελώς νέα εναλλακτική/παραλλαγή πάνω σε ένα γνωστό θέμα.

Prev Post Το Volkswagen Polo γιορτάζει τα 50!
Next Post Τελευταίες ημέρες για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook