Η Dacia θα εξελιχθεί σε ευρωπαϊκή Jeep…

Η Dacia θα εξελιχθεί σε ευρωπαϊκή Jeep…

Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για την πορεία της Dacia τα τελευταία χρόνια υπό την “ομπρέλα”, την καθοδήγηση και την στήριξη της Renault. Η κατεξοχήν value-for-money εταιρία έχει καταφέρει να βελτιωθεί και να φτάσει στο σημείο να ξεπερνά σε πωλήσεις παραδοσιακές δυνάμεις όπως η Opel, η Fiat, η Citroen κ.ά. τερματίζοντας την χρονιά που μας πέρασε στην 12η θέση στην λίστα με τις πωλήσεις. Κατά το πρώτο τρίμηνο του ’23 αναρριχήθηκε στην 10η θέση αλλά η Dacia δεν έχει καμία διάθεση να παραμείνει στάσιμη. Κάνει ήδη τα πρώτα της βήματα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με το Spring και προετοιμάζεται για τη νέα γενιά του Duster που αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2024. Αυτό θα είναι το μοντέλο που θα την βοηθήσει να γράψει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της.

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός ανταγωνιστής της Jeep στην Ευρώπη. Γιατί δεν μπορεί η Dacia να γίνει αυτή; Δεν υπάρχει κάποια [προσιτή] μάρκα που να συνδέεται με την εξοχή, που σε βγάζει από την πόλη κάτι που ειδικά στην μετά-COVID εποχή έχει γίνει εξαιρετικά σημαντικό.

Η Dacia είναι μία μάρκα με άριστη τοποθέτηση για ανθρώπους που λατρεύουν την εξοχή. Σου δίνει δύο λόγους για να αγοράσεις το αυτοκίνητο, όχι μόνο έναν.

Δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού του Renault Group, Laurens van den Acker, περιγράφοντας εμμέσως αλλά σαφώς, μία αλλαγή κατεύθυνσης για το νέο Duster. Μία αλλαγή κατεύθυνσης που θα μεταμορφώσει το δημοφιλές SUV σε μία σκληροτράχηλη αλλά ταυτόχρονα πιο… lifestyle πρόταση στην κατηγορία. Το νέο Duster θα ακολουθήσει το μεγαλύτερο και πιο οικογενειακό Bigster το οποίο παρά την αύξηση στο μέγεθος και αναπόφευκτα, στην τιμή σε σύγκριση με την υπόλοιπη γκάμα της Dacia, δεν θα είναι πιο premium από αυτήν. Ο λόγος είναι το κόστος και όπως δηλώνει ο van den Acker, η ρουμάνικη εταιρία είναι εξαιρετικά συνειδητοποιημένη σχετικά, προβλέποντας την μάχη που θα ακολουθήσει με τους Κινέζους.

Όταν όλες οι μάρκες γίνονται πιο ακριβές εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης, δεν θα μπορούν όλοι να κάνουν αυτό το βήμα. Θα υπάρχει κόσμος που θα αναζητά τίμια, προσιτή, βασική και “cool” μετακίνηση. Ελπίζω ότι η Dacia θα μαζέψει πολλά από αυτά τα φύλλα που θα πέφτουν από τα δέντρα.

Αυτή είναι η θέση που κάνει και θα κάνει την Dacia να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Την στιγμή που τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα πιο ακριβά (προσφορά-ζήτηση, πληθωρισμός, αυξημένο κόστος πρώτων υλών κλπ) η Dacia παραμένει πιστή στην φιλοσοφία της και το αγοραστικό κοινό ανταποκρίνεται: το πρώτο μισό του 2023 ο όγκος παραδόσεων της αυξήθηκε κατά 24% σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι! Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τι μας ετοιμάζει για το μέλλον!

Prev Post Rolls-Royce Droptail “La Rose Noire” – Απαύγασμα κομψότητας!
Next Post Το Rimac Nevera είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό στο ‘Ring
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook