Στα 6 χρόνια που έχουν περάσει από την ανεξαρτητοποίηση της, η Cupra έχει καταφέρει πολλά. Καταρχάς, έχει καταφέρει να κάνει το όνομα της γνωστό στο ευρύ κοινό που είναι το πρώτο βήμα για την καθιέρωση της στην αγορά ενώ έχει καταφέρει να αυξήσει τις πωλήσεις από τα 14.000 αυτοκίνητα το 2018, στα 230.000 αυτοκίνητα πέρυσι. Πολλές φορές όμως, η επιτυχία που έρχεται εύκολα είναι παροδική οπότε το κλειδί για την ισπανική μάρκα είναι να συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι και για να γίνει αυτό, για να πετύχει τον στόχο της αύξησης της αξίας της από τα 1.7 δις δολάρια σήμερα στα 4 δις δολάρια μέχρι το 2030, χρειάζεται σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Wayne Griffiths, δύο πράγματα:
“Χρειάζεσαι ένα σύμβολο της μάρκας και θα ήθελα πάρα πολύ να προσπαθήσω να κάνω το Dark Rebel πραγματικότητα. Το άλλο που χρειάζεσαι είναι να γίνεις παγκόσμιος καθώς αν θέλεις να δημιουργήσεις αξία τέτοιου επιπέδου, πρέπει να είσαι παγκόσμιος. Για εμάς, αυτό σημαίνει να μπούμε στις Η.Π.Α. μέχρι το τέλος της δεκαετίας.”
Επιστρέφοντας όμως στο θέμα του Dark Rebel, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυία για να συνειδητοποιήσει κάποιος ότι θα περάσει στην παραγωγή μόνο αν οι λογιστές κρίνουν ότι μπορεί να είναι προσοδοφόρο. Αυτό σημαίνει έναν όγκο παραγωγής της τάξης των 10.000 με 20.000 αυτοκινήτων ετησίως και εκμετάλλευση συνεργιών εντός του ομίλου Volkswagen. Πλατφόρμα, ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες και λογισμικό θα πρέπει να προέρχονται από τα εικονικά ράφια του Group ώστε να μειωθεί το κόστος εξέλιξης και παραγωγής. Έπειτα, πριν το Dark Rebel γίνει πραγματικότητα η Cupra θα πρέπει να φτάσει στο σωστό σημείο.
“Μπορεί να γίνει η νούμερο 1 προτεραιότητα της εταιρίας. Θα ήταν ανόητο ή ακόμα και εγωιστικό. Θα ήθελα πολύ να το κάνω, θα ήταν το αυτοκίνητο μου και όταν με… αποσύρουν μπορούν να με στείλουν σπίτι μου με αυτό – αν μπορώ να μπω και να βγω μέχρι τότε.”
Αν όλα εξελιχθούν όπως τα έχει προγραμματίσει η Cupra, θα υπάρξει ένα σημείο που το Dark Rebel θα έχει νόημα να γίνει προτεραιότητα της γιατί θα χρειάζεται ένα μοντέλο-halo. Ένα μοντέλο που να ενσωματώνει όλα αυτά που εκπροσωπεί η εταιρία, τις αξίες και τον χαρακτήρα της σε ένα εντυπωσιακό περιτύλιγμα που ναι, δεν θα απευθύνεται σε όλους αλλά όλοι θα ήθελαν να το κάνουν δικό τους. Μέχρι τότε, η Cupra είναι πολύ απασχολημένη με την υπάρχουσα γκάμα της και την επέκταση της με ελκυστικά, mainstream μοντέλα.