Όταν συμβαίνουν τόσο μεγάλες αλλαγές σε μία βιομηχανία είναι απολύτως λογικό να υπάρχει ένα ανακάτεμα της τράπουλας. Κάποιες εταιρίες βρίσκουν την ευκαιρία να συστηθούν ξανά στο αγοραστικό κοινό, κάποιες άλλες συστήνονται για πρώτη φορά και υπάρχει και η μερίδα των κατασκευαστών που δράττονται της ευκαιρίας και αλλάζουν τοποθέτηση. Έτσι, δημιουργούνται κενά σε κάποια σημεία της αγοράς, κορεσμός σε κάποια άλλα ενώ εμφανίζονται και κάποιες ευκαιρίες και η Citroen πιστεύει ότι βρίσκεται σε εξαιρετική θέση για να τις εκμεταλλευτεί.
Βλέπει ότι η τάση όσον αφορά στην μέση τιμή πώλησης ενός νέου αυτοκινήτου έχει σταθερά ανοδική τάση και αυτό δεν οφείλεται μονάχα στην αύξηση του κόστους παραγωγής, των πρώτων υλών και στις ελλείψεις που δυστυχώς ακόμα υπάρχουν σε κάποια εξαρτήματα. Παράλληλα, είναι μία συνειδητή απόφαση μεγάλου μέρους των κατασκευαστών και η Citroen νιώθει έτοιμη να παρέχει στους καταναλωτές λύσεις και επιλογές με ένα μείγμα μικρών, αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα λανσαριστούν στην αγορά τα επόμενα χρόνια με “πραγματικά επιθετικές τιμές”, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής μάρκας, Pierre Leclercq.
“Πιστεύω ότι θα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για μία εταιρία σαν την Citroen. Ξέρετε, όσο οι premium μάρκες γίνονται πιο premium, υπάρχει κόσμος που απλά δεν έχει αυτά τα χρήματα για να αγοράσει αυτοκίνητο.“
Συμπλήρωσε το υψηλόβαθμο στέλεχος της φίρμας, αναφέροντας ταυτόχρονα ότι το πρώτο δείγμα όσον αφορά στο design και την φιλοσοφία αυτών των μελλοντικών μοντέλων το έχουμε πάρει τόσο από το Ami, όσο και από το πρωτοποριακό Oli Concept. Ο Leclercq δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά υπάρχουν στοιχεία τα οποία θα επιτρέψουν στην Citroen να κάνει περικοπές χωρίς να κάνει… εκπτώσεις στην ποιότητα, την πρακτικότητα και την γενικότερη ελκυστικότητα των επερχόμενων μοντέλων, όπως για παράδειγμα η αντικατάσταση του ενσωματωμένου συστήματος infotainment με μία λύση που θα χρησιμοποιεί το smartphone του οδηγού – μία λύση που έχουμε ήδη δει να υλοποιείται σε πολύ βασικό επίπεδο στο Ami. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Citroen θέλει να κρατήσει τις τιμές των αυτοκινήτων της σε χαμηλά επίπεδα, παρέχοντας μία εναλλακτική προσιτής, βιώσιμης κινητικότητας σε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό. Γιατί απλούστατα, δεν έχουν όλοι €30.000 ή ακόμα και €25.000 για να επενδύσουν σε ένα αυτοκίνητο.