Η BYD λάνσαρε τη ναυαρχίδα της με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο!

Η BYD λάνσαρε τη ναυαρχίδα της με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο!

Η Yangwang είναι η μάρκα που έχει αναλάβει το άνω άκρο της αγοράς για την BYD με μοντέλα όπως το… πλευστό SUV με όνομα U8 και το supercar που… χορεύει και πηδάει με όνομα U9. Τώρα η BYD εμπλουτίζει την γκάμα της Yangwang με ένα νέο μοντέλο που παίρνει τη μορφή ενός μεγάλου sedan μήκους σχεδόν 5.3 μέτρων και λανσάρεται στην Κίνα με αρχική τιμή της τάξης των 628 με 708 χιλιάδων yuan – €77.500 έως €87.320 περίπου με την τρέχουσα ισοτιμία. Εξωφρενική τιμή για τα δεδομένα των κινέζικων αυτοκινήτων αλλά όπως είπαμε, το Yangwang U7 όπως ονομάζεται, είναι μία ναυαρχίδα οπότε ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που έχει στην διάθεση της η BYD.

Αυτό σημαίνει πως η αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση εξοπλίζεται με 4 ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος της τάξεως των 1.305 ίππων με 1.680 Nm ροπής, νούμερα που είναι ικανά να το… εκτοξεύσουν στα 100 km/h σε 2.9 δευτερόλεπτα και να μην σταματήσουν να επιταχύνουν μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 270 km/h. Εξοπλίζεται επίσης με μία μπαταρία 135.5 kWh η οποία του παρέχει αυτονομία 720 χιλιομέτρων (έστω στον αρκετά αισιόδοξο κύκλο CLTC) και ενσωματώνει τεχνολογία υπερ-ταχείας φόρτισης (500 kW) που σημαίνει ότι όταν το φορτίο εξαντληθεί χρειάζονται μόλις 20 λεπτά για την αναπλήρωση του από το 30%, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας. Η plug-in υβριδική έκδοση από την άλλη, διαθέτει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα επιπλέον των 4 ηλεκτροκινητήρων και η μπαταρία έχει μέγεθος 52.4 kWh. Με ρεζερβουάρ 60 λίτρων, η συνολική αυτονομία αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 200 γίνονται χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια.

Κατά τα άλλα, η προηγμένη αρχιτεκτονική του Yangwang U7 υποστηρίζει ένα ευφυές σύστημα τετραδιεύθυνσης που εξασφαλίζει στο μεγάλο sedan κύκλο στροφής που δεν υπερβαίνει τα 4.85 μέτρα ενώ το κοινό σημείο του νέου μοντέλου με τα υπόλοιπα της γκάμας είναι η κορυφαία DiSus-Z ανάρτηση που επιδεικνύει τις δυνατότητες της με το εντυπωσιακό video που βλέπεις λίγο πιο πάνω. Ένα video που δείχνει τον Wing Chun master να πραγματοποιεί μία ρουτίνα που απαιτεί εξαιρετική ισορροπία στην οροφή ενός U7 που ταξιδεύει με ταχύτητα 15 km/h πάνω από σαμαράκια διαφόρων μεγεθών! Αν μη τι άλλου οι Κινέζοι είναι ιδιαίτερα εφευρετικοί όσον αφορά στα stunts και το marketing! Από το πακέτο τεχνολογίας του νέου μοντέλου δεν θα μπορούσε να λείπει ούτε το “Μάτι του Θεού”, στην κορυφαία, πιο πλήρη εκδοχή του φυσικά, που βασίζεται σε 3 LiDAR, 5 radar μεγάλου μήκους κύματος, 13 κάμερες υψηλής ευκρίνειας και 12 radar υπερήχων για να προσφέρει δυνατότητες ημι-αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2+ χωρίς την ανάγκη χαρτών μεγάλης ακρίβειας.

Τέλος, να πούμε και δύο λόγια για το design που αντλεί πολλά στοιχεία από αυτό του U9 supercar. Υιοθετεί την “energy crystal” φιλοσοφία της εταιρίας και καταφέρνει να ξεχωρίζει από το πλήθος χωρίς να καταφεύγει σε υπερβολές. Καταφέρνει επίσης έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd της τάξης του 0.195 ενώ η καμπίνα επενδύεται με υλικά υψηλής ποιότητας αλλά παραδόξως, δεν έχει την υπερβολή (αισθητική ή τεχνολογική) που θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο αυτής της τιμής και θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω ότι αυτό θεωρώ πως είναι καλό. Εννοείται όμως ότι υπάρχει άφθονο δέρμα, ανθρακονήματα και αυθεντικό ξύλο όπως και μία OLED οθόνη 12.8 ιντσών, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 23.6 ιντσών, το σύστημα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, μία οθόνη μπροστά από τον οδηγό, δύο για τους πίσω επιβάτες και όλα τα καλούδια που θα περίμενε κάποιος από μία ναυαρχίδα.

Δεν είναι γνωστό ακόμα αν το Yangwang U7 θα κυκλοφορήσει εκτός της κινέζικης αγοράς καθώς δεν είμαστε σίγουροι αν υπάρχει ενδιαφέρον αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι πρόκειται για μία πολύ εντυπωσιακή και ολοκληρωμένη πρόταση!

Prev Post Η Toyota επενδύει στην κυκλική οικονομία!
Next Post Το Peugeot e-208 GTI πήρε το πράσινο φως!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook