Η Bugatti δεν εκπροσωπεί σε καμία περίπτωση την έννοια της διακριτικότητας ή την αρετή της αυτοσυγκράτησης. Ήταν πάντοτε η επιτομή της υπερβολής σε όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς. Θέλεις να μιλήσουμε για επιδόσεις; Για τον εμβληματικό W16 με χωρητικότητα 8.0 λίτρων; Για τον παλαιότερο V12 των 3.5 λίτρων και των 4 turbo; Για τον ολοκαίνουριο V16 των 8.3 λίτρων που συνδυάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες; Θέλεις να μιλήσουμε για τιμή, με κάθε μία Bugatti των τελευταίων δεκαετιών να κοστίζει όσο ένα καλό διαμέρισμα στο Manhattan; Θέλεις να μιλήσουμε για εμφάνιση; Η ουσία είναι ότι όποιος αγοράζει μία Bugatti την αγοράζει για να ξεχωρίζει και όποιος θέλει να ξεχωρίζει ανάμεσα στους ιδιοκτήτες Bugatti, υπάρχουν πάντοτε οι επιλογές εξατομίκευσης.
Για πολλά χρόνια η γαλλική μάρκα προσπαθούσε να διατηρήσει ένα σοβαρό ή τουλάχιστον σοβαροφανές προφίλ αλλά υπό την ηγεσία του Mate Rimac, η σοβαροφάνεια έχει πεταχτεί από το παράθυρο – ιδίως όταν η συζήτηση πηγαίνει στο λεγόμενο “Equipe Pur Sang” πακέτο της ολοκαίνουριας Tourbillon. Πρόκειται για ένα πακέτο που σύμφωνα με την ίδια την εταιρία αποτελεί μία “εμφατική οπτική μαρτυρία στις ασύγκριτες επιδόσεις της Tourbillon και την αγωνιστική ιστορία της Bugatti”. Ένα πακέτο του οποίου η γελοιότητα (με την καλύτερη δυνατή έννοια) ξεκινά από το όνομα καθώς Equipe Pur Sang σημαίνει “καθαρόαιμη ομάδα” και αποτελεί ένα είδος φόρου τιμή στο ιστορικό αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας που μπορεί να έχει χαθεί στην λήθη του χρόνου αλλά είναι υπεύθυνο για αμέτρητες νίκες και την καταξίωση της μάρκας στην παγκόσμια σκηνή. Όλα αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν. Τι περιλαμβάνει λοιπόν το πακέτο αυτό σήμερα;
Το πού θα καταλήξουμε το γνωρίζουμε ήδη αλλά από πού να αρχίσουμε. Η Bugatti αναφέρει ότι κάθε στοιχείο του πακέτου έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί για να υπογραμμίζει οπτικά τις ασύγκριτες επιδόσεις της Tourbillon και ανάμεσα σε αυτά τα στοιχεία βρίσκουμε ένα νέο splitter που συνεργάζεται αρμονικά με μία νέα πίσω αεροτομή και φυσικά τις εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών για τους τροχούς του εμπρός άξονα και 21 για αυτούς του πίσω. Το piece de resistance του πακέτου Equipe Pur Sang όμως είναι αδιαμφισβήτητα οι 8 μεμονωμένες απολήξεις της εξάτμισης! Μία απόληξη έχουν όλοι. Δύο έχουν πάρα πολλοί. Τέσσερεις έχουν κάποιοι και το έξι είναι περίεργος αριθμός για απολήξεις. Οκτώ λοιπόν γιατί δέκα θα ήταν υπερβολή.
Όσον αφορά στην καμπίνα, το Equipe Pur Sang μοτίβο συνεχίζεται με τα πανέμορφα κεντήματα στο ταμπλό και τα προσκέφαλα των καθισμάτων που σημειωτέο, είναι τα “Performance Seat” που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν καλύτερη υποστήριξη στο σώμα του οδηγού και του συνεπιβάτη του. Στάνταρ στο υπερπλήρες αυτό πακέτο είναι και τα Black Poli διακοσμητικά αλλά και το Medium Carbon Fiber Interior Package που δημιουργεί μία καμπίνα που ισορροπεί ανάμεσα στην πολυτέλεια και την σπορ ατμόσφαιρα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα υπεραυτοκίνητο με 1.800 ίππους;