Όλα τριγύρω αλλάζουν και κυρίως εξηλεκτρίζονται, προκειμένου να γίνουν πιο δυνατά αλλά και πιο οικονομικά και αυτό ισχύει και για υπεραυτοκίνητα όπως για παράδειγμα η ολοκαίνουρια BMW M5. Για πρώτη φορά λοιπόν κάτω από το μακρύ και εντυπωσιακό καπό της υπάρχει ένας θερμικός V8 κινητήρας βενζινης 4.400 κυβικών που αποδίδει 585 ίππους και 750 Nm ροπής και από έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων και 250 Nm -στιγμιαία η ροπή του μπορεί να φτάσει και τα 450 Nm- και μια μπαταρία 18,6 kWh.
Η συνδυαστική ισχύς του παραπάνω συστήματος φτάνει τους 727 ίππους και τα 1.000 Nm, με το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5’’, ενώ η τελική ταχύτητα με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s ανέρχεται σε 305 χλμ./ώρα (αλλιώς περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα) και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει μέχρι και τα 69 χιλιόμετρα. Όσο για τη φόρτιση της μπαταρίας γίνεται μέχρι και με 7,4 kW σε εναλλασσόμενο ρεύμα. Η ανάρτηση έχει δεχθεί φυσικά τις περιποιήσεις του τμήματος Μ της BMW, ενώ υπάρχει και τετραδιεύθυνση, με τη μέγιστη γωνία κλίσης των πίσω τροχούς να φτάνει τις 1,5 μοίρες.
Και μπορεί οι μεγάλες αλλαγές να εντοπίζονται κάτω από το καπό, ωστόσο δεν περιορίζονται εκεί καθώς το τμήμα M Division της BMW έχει κάνει και τις ανάλογες αισθητικές επεμβάσεις του. Η κορυφαία λοιπόν πεντάρα ξεχωρίζει χάρη στους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, τα φουσκωμένα φτερά και τα τονισμένα μαρσπιέ της, ενώ δεν λείπουν και τα λογότυπα M5 στην πίσω κολώνα. Φυσικά οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, ο διαχύτης και το χαμηλωμένο αμάξωμα συμπληρώνουν την εντυπωσιακή εξωτερική εικόνα.
Αντίστοιχης λογικής αλλαγές υπάρχουν και στο πολυτελές εσωτερικό, προκειμένου να τονιστεί ακόμα περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας, ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ειδικές για την M5 λειτουργίες και διαμορφώσεις. Τα καθίσματα κλέβουν επίσης μέρος της παράστασης στο εσωτερικό, όπως άλλωστε συνέβαινε πάντα στη περίπτωση της BMW M5.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές δυνατότητες ρύθμισης των χαρακτηριστικών λειτουργίας του κινητήρα, της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης, των φρένων αλλά και της τετρακίνησης M xDrive μέσω μπουτόν από τον οδηγό, ο οποίος μπορεί να επιλέξει τόσο την μετάδοση της κίνησης αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, όσο και το Launch Control αν διατηρήσει την τετρακίνηση. Η έναρξη της παραγωγής της νέας BMW M5 θα γίνει τον Ιούλιο, ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο.