BMW M4 CS – Ισχυρότερη και ελαφρύτερη

BMW M4 CS – Ισχυρότερη και ελαφρύτερη

Η BMW δεν είναι ξένη στο παιχνίδι των ειδικών εκδόσεων και η “CS” σειρά μοντέλων δεν είναι καινούρια για την γερμανική εταιρία καθώς πριν την M4 είχαν προηγηθεί οι M2, M3 και M5. Τώρα όμως, έφτασε η ώρα της M4 να δεχθεί την “Competition Sport” περιποίηση των μηχανικών και να λανσαριστεί στην αγορά με περισσότερη δύναμη, χαμηλότερο βάρος και στοχευμένες βελτιώσεις που βελτιώνουν την ανθεκτικότητα και την μακροζωία του κινητήριου συνόλου.

Κάτω από το καπό με τους αεραγωγούς λοιπόν, βρίσκεται ο γνωστός 3-λιτρος, twin-turbo εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας που χάρη στην αύξηση της μέγιστης πίεσης υπερπλήρωσης στα 2.1 bar, είναι ικανός για 550 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm ροπής από τις 2.750 έως τις 5.950 σ.α.λ. Αυτός είναι το κερασάκι σε μία τούρτα που περιλαμβάνει επιπλέον επεμβάσεις όμως. Επεμβάσεις όπως το αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης και η αυξημένη παροχή λιπαντικού στον συμπλέκτη ώστε τόσο ο κινητήρας όσο και το στάνταρ M xDrive σύστημα τετρακίνησης να μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους με διάρκεια και αξιοπιστία. Νέες είναι και οι βάσεις του κινητήρα, ειδικά για την M4 CS, με στόχο την βελτίωση της απόκρισης του κινητήριου συνόλου.

Παράλληλα, η BMW M4 CS επωφελείται από έναν αριθμό εξαρτημάτων τα οποία κατασκευάζονται από carbon fibre-reinforced plastic (CFRP) και αντικαθιστώντας τα αντίστοιχα της “απλής” M4, μειώνουν το βάρος της ειδικής έκδοσης. Η οροφή, το καπό, το εμπρός splitter, οι εισαγωγές του αέρα, τα καλύμματα των καθρεπτών, ο πίσω διαχύτης και η αεροτομή με την οποία συνεργάζεται είναι όλα κατασκευασμένα από αυτό το ελαφρύ, high-tech υλικό ενώ η δίαιτα συνεχίζεται και στην καμπίνα με την κεντρική κονσόλα, τα paddles στο τιμόνι και κάποια διακοσμητικά στοιχεία να κατασκευάζονται από το ίδιο CFRP ενώ τα M Carbon bucket καθίσματα μειώνουν περαιτέρω την μάζα της M4 CS με αποτέλεσμα αυτή να είναι 20 κιλά ελαφρύτερη από την βασική, τετρακίνητη M4. Με αυξημένη ισχύ και μειωμένο βάρος, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η BMW M4 CS χρειάζεται μόλις 3.4 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h ενώ για το 0-200 km/h χρειάζονται 11.1 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα δε, περιορίζεται ηλεκτρονικά με το στάνταρ M Driver’s Package, στα 302 km/h!

Όσον αφορά στον τομέα της αισθητικής, η M4 CS έχει δανειστεί το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο της σκληροπυρηνικής M4 CSL που δεν είναι άλλο από την λιτή γρίλια ενώ ένας επιπλέον παράγων διαφοροποίησης είναι τα κίτρινα LED φώτα ημέρας, όπως στα αγωνιστικά της γερμανικής μάρκας. Το πακέτο συμπληρώνουν οι εντυπωσιακές, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω, οι οποίες ντύνονται με Michelin Pilot Sport Cup 2 (προαιρετικά άνευ κόστους είναι διαθέσιμα και τα Michelin Pilot Sport Cup 2 R) σε διάσταση 275/35 ZR19 και 285/30 ZR20 αντίστοιχα καθώς και τα 4 χρώματα: Brooklyn Grey, Black Sapphire, Riviera Blue ή Frozen Isle of Man Green.

Στο εσωτερικό με το κυρτό πάνελ που φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών και την οθόνη του συστήματος infotainment 14.9 ιντσών δεν παρατηρούμε κάποια δραματική αλλαγή αν εξαιρέσει κάποιος τα νέα γραφικά του iDrive 8.5 λειτουργικού συστήματος, κάποιες επιπλέον λειτουργίες όπως το drift analyzer και το χρονόμετρο γύρου και φυσικά, κάποια επιπλέον διακοσμητικά. Όπως δηλώνει η BMW, η παραγωγή της M4 CS θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Dingolfing όπου κατασκευάζονται και οι άλλες M4 τον ερχόμενο Ιούλιο ενώ το βιβλίο των παραγγελιών ανοίγει στα τέλη του Μαΐου. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε την τιμή εκκίνησης αλλά η λογική λέει ότι αυτή θα πλησιάζει στα επίπεδα της M4 CSL που σημαίνει ότι θα είναι σημαντικά αυξημένη σε σύγκριση με αυτήν της βασικής M4 Competition.

Prev Post Mercedes-AMG CLE 53 Cabriolet – Μια αγάπη για το καλοκαίρι.
Next Post Bentley – O W12 πέθανε, ο νέος υβριδικός V8 ήρθε!!!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook