Το αγωνιστικό παρελθόν της BMW είναι γεμάτο με επιτυχημένα μοντέλα τόσο στην Β. Αμερική όσο και στην Ευρώπη αλλά η γερμανική εταιρία απείχε χρόνια από την κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής. Έφτασε η ώρα για την επιστροφή της όμως και το μοντέλο με το οποίο θα λάβει μέρος στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship το 2023 θα είναι το M Hybrid V8 που παρουσιάζεται σήμερα σε ολόκληρο το μεγαλείο του, αν και χωρίς ιδιαίτερες λεπτομέρειες όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Γι’ αυτά θα πρέπει να ανατρέξουμε στο βιβλίο κανονισμών της FIA για την LMDh κατηγορία που επιβάλει μέγιστο μήκος τα 5.1 μέτρα, μέγιστο πλάτος τα 2.0 μέτρα και ύψος 1.06 μέτρα ενώ το ελάχιστο βάρος ορίζεται στα 1.030 κιλά. Για την κίνηση του πρωτοτύπου δε, φροντίζει ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο για το οποίο η BMW συνεργάστηκε με την Williams Advanced Engineering, την Bosch και την Xtrac και παράγει 680 ίππους.
Όσον αφορά στο design, είναι σαφές ότι το σχήμα της BMW M Hybrid V8 έχει καθοριστεί από τις επιταγές της αεροδυναμικής αλλά ακόμα και έτσι, πολλά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία της γερμανικής εταιρίας όπως η μεγάλη γρίλια και τα διπλά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, το “Hofmeister kink” γραφικό και οι M “Hook” καθρέφτες στα πλαϊνά αλλά και τα όμορφα και μοντέρνα φανάρια πίσω. Προς το παρόν η BMW δεν έχει ανακοινώσει την συμμετοχή της στο World Endurance Championship, που σημαίνει φυσικά και τις 24 ώρες του Le Mans, οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα παλέψει στις πίστες της Β. Αμερικής με εταιρίες όπως η Porsche, η Acura και η Cadillac. Υπάρχει μία συγκρατημένη αισιοδοξία για την “μετανάστευση” της M Hybrid V8 στην Ευρώπη και το WEC αλλά όσο δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, παραμένουμε στα ήδη γνωστά και απλά περιμένουμε για την επέκταση του αγωνιστικού προγράμματος της BMW, αν τελικά αποφασιστεί.