BMW – Η ηλεκτροκίνηση μόνη της, οδηγεί σε αδιέξοδο!

BMW – Η ηλεκτροκίνηση μόνη της, οδηγεί σε αδιέξοδο!

Η BMW ήταν και παραμένει μία από τις εταιρίες που δεν έχουν διστάσει να εκφράσουν δημόσια την αντίρρηση τους στις οδηγίες και τους κανονισμούς που περιορίζουν τις επιλογές που προσφέρουν οι κατασκευαστές και απολαμβάνουν οι καταναλωτές. Το αποδεικνύει έμπρακτα μέχρι και σήμερα, προσφέροντας σχεδόν όλες τις τεχνολογίες κίνησης, “παλιές” και νέες, αρκεί αυτές να… συμμορφώνονται με τον απώτερο στόχο που δεν είναι άλλος από την μείωση των εκπομπών ρύπων. Γι’ αυτό συνεχίζει να εξελίσσει θερμικούς κινητήρες. Γι’ αυτό προσφέρει διάφορα επίπεδα εξηλεκτρισμού και γι’ αυτό θα λανσάρει σύντομα το πρώτο υδρογονοκίνητο μαζικής παραγωγής – όσο μαζικής παραγωγής μπορεί να γίνει ένα υδρογονοκίνητο τέλος πάντων.

Παίρνουμε στα σοβαρά τους πολιτικούς στόχους αλλά δεν πιστεύουμε στους τεχνικά μονόπλευρους κανονισμούς που περιορίζουν την προσφορά. Η ίδια αρχή ισχύει και για την κυκλική οικονομία. Μία εμπεριστατωμένη προσέγγιση επιτρέπει και προωθεί τις επενδύσεις. Η ηλεκτροκίνηση μόνη της οδηγεί σε αδιέξοδο και αυτό είναι σαφές σε αυτό το σημείο. Οι διαφορές είναι μεγάλες ακόμα και εντός της Ευρώπης.

Δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας, Oliver Zipse στους μετόχους της BMW, φέρνοντας ως παράδειγμα δύο προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες: το Βέλγιο όπου τα γενναιόδωρα κίνητρα που είχαν ως αποτέλεσμα τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά να αγγίξουν μερίδιο αγοράς της τάξης του 60% πέρυσι και την Ιταλία όπου το μερίδιο των ηλεκτρικών το 2024 δεν ξεπέρασε το 4%! Φταίνε τα προϊόντα; Σίγουρα όχι. Φταίνε οι καταναλωτές; Φυσικά όχι. Σύμφωνα με τον Zipse πρέπει να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε με όρους “άσπρο-μαύρο”. Η BMW επέλεξε από νωρίς την στρατηγική της και δέχθηκε δριμεία κριτική για το γεγονός ότι δεν δεσμεύτηκε στην “μεταμόρφωση” της σε μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα έως κάποια τυχαία ημερομηνία όπως έκανε το σύνολο του ανταγωνισμού. Ακόμα αρνείται να το κάνει κι όμως, την ώρα που ο ανταγωνισμός επανεξετάζει και αξιολογεί το μεσοπρόθεσμο πλάνο του, η BMW παραμένει εντός στόχων και μειώνει ουσιαστικά τις εκπομπές CO2 του στόλου της στην Ευρώπη, για πρώτη φορά κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο!

Πού αφήνουν όλα αυτά την BMW για το 2025; Για να μην μακρηγορούμε, ακριβώς εκεί που ήθελε (δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στον κόσμο) και ακριβώς εκεί που περίμενε. Η ρεαλιστική προσέγγιση της γερμανικής μάρκας της επιτρέπει τώρα να εστιάσει τις προσπάθειες της στην ανάπτυξη. Δεν χρειάζεται μεγάλες προσαρμογές αλλά να εφαρμόσει το πρόγραμμα που περιλαμβάνει 40 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα κάθε είδους και να ελπίζει ότι δεν θα υπάρξει καμία νέα, κοσμογονική αλλαγή που θα εκτροχιάσει την πορεία της.

Prev Post Chery Super Hybrid – Έκανε 1400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα
Next Post Η Αμερική θέλει να “φτιάξει” το start/stop!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook