BMW 218i ACTIVE TOYRER: ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΩΝ

BMW 218i ACTIVE TOYRER: ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΩΝ
Το πρώτο πολυμορφικό στην ιστορία της BMW

Όταν μία premium αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δημιουργεί αυτοκίνητα τα οποία εκτός των άλλων έχουν ως ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά τους τη παροχή οδηγικής απόλαυσης, εισέρχεται στη κατηγορία των πολυμορφικών και μάλιστα με ένα προσθιοκίνητο, για πρώτη φορά, εκπρόσωπο τότε όπως αντιλαμβάνεστε η δοκιμή του έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο λόγος για την BMW και για την σειρά 2 Active Tourer. Μπορεί πρίν από λίγες εβδομάδες να είχαμε δοκιμάσει την 220D Gran Tourer xDrive (http://www.enkinisi.gr/2016/02/ bmw-220d-gran-tourer-xdrive.html) αλλά τόσο ο κινητήρας όσο και η ύπαρξη της τετρακίνησης δεν μπορούμε να πούμε πως ήταν και ότι πιο ενδεικτικό. Αντίθετα η 218 Active Tourer αυτής της δοκιμής, είναι ότι καλύτερο προκειμένου να σχηματίσουμε μία πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα για την είσοδο της BMW στην κατεξοχήν οικογενειακή κατηγορία, αυτή των πολυμορφικών μοντέλων.

Aλλαγή φιλοσοφίας

Κόμπακτ διαστάσεις

Η σειρά 2 αποτελεί ένα μοντέλο που έρχεται σε πλήρη αντίθεση συνολικά με τη μέχρι τώρα φιλοσοφία της BMW. Και αυτό φυσικά ισχύει και στον τομέα της σχεδίασης, όπου  έχοντας συνηθίσει κανείς να βλέπει αμιγώς σπορ κατασκευές, εντυπωσιακές μπερλίνες και επιβλητικά SUV στη γκάμα της Γερμανικής εταιρίας η αλήθεια είναι πως όταν πρωτοαντικρίσει τη σειρά 2 Active Tourer θέλει έναν κάποιο χρόνο εξοικείωσης. H εικόνα της μπορεί να μην δεν οδηγεί σε κεραυνοβόλο έρωτα, ωστόσο η συνύπαρξη  είναι πολύ πιθανό να εξελιχθεί σε πραγματική αγάπη.  Τα 4.342  μέτρα του μήκους, τα 1.8 του πλάτους και το ύψος των 1.550 μέτρων σε συνδυασμό με τη γνωστή αισθητική των πολυμορφικών οχημάτων, δημιουργούν ένα σύνολο το οποίο από τη μία δεν έχει να δείξει κάτι το ιδιαίτερο εμφανισιακά, από την άλλη τραβάει τα βλέμματα μόλις οι περαστικοί συνειδητοποιήσουν πως πρόκειται για μία BMW. To εμπρός μέρος αποτελεί και το σήμα κατατεθέν της εταιρίας,  ενώ τόσο τα πλαϊνά της όσο και το πίσω κομμάτι, μπορεί με τη πρώτη ματιά να μην θυμίζουν BMW, ωστόσο στη συνέχεια και όσο πιο πολύ τη βλέπετε, τόσο περισσότερο θα αναγνωρίζετε χαρακτηριστική της Βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ποιότητα και χώροι

Χαρακτηριστικό BMW το εμπρός μέρος της

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου η εικόνα δεν διαφέρει από αυτή που συναντούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας. Οδηγοκεντρική αίσθηση, υψηλή εργονομία και εξαιρετική πρακτικότητα με τις θήκες για πάσης φύσεως μικροαντικείμενο να κάνουν τη ζωή του οδηγού και των συνεπιβατών πιο εύκολη. Ποιότητα και υλικά είναι προφανώς αντάξια του ονόματος της BMW ενώ οι χώροι για πέντε άτομα είναι ικανοποιητικοί. Εξίσου ικανοποιητικός για το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι και ο χώρος των αποσκευών με τα 468 λίτρα της χωρητικότητάς του, ενώ η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων τον εκτοξεύει στα 1510 λίτρα. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης σε επίπεδο ασφάλειας και καλός όσον αφορά τις ανέσεις, όμως υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί ακόμη περισσότερο, όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, αρκεί να είστε έτοιμοι και για την ανάλογη αύξηση της τιμής. Από τη μεγάλη οθόνη του συστήματος infortainment στην κορυφή της κονσόλας, θα ενημερωθείτε για τις λειτουργίες του BMW ConnectedDrive, αλλά και για το Driver Experience Control με τα τρία προγράμματα του (Eco Pro, Comfort, Sport).

Πάει με βενζίνη

Αρκετή κομψή πίσω

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τον καινούριο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1500 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 220 Nm, ενώ συνδυαζότανε με το πολύ καλό εξάρι αυτόματο κιβώτιο steptronic, ανεβάζοντας κατακόρυφα την προσφερόμενη άνεση, χωρίς να στερεί τίποτα από την απόλαυση. Όπως γράψαμε και στην εισαγωγή η κίνηση, για πρώτη φορά σε μία BMW, μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Η ραφιναρισμένη λειτουργία, για τρικύλινδρο, του κινητήρα συνοδεύεται και από αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, καθώς τα 9.2’’ που χρειάζονται μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και τα 205 χλμ./ώρα της τελικής αποτυπώνουν τις δυνατότητες του. Τέλος σε ότι έχει να κάνει με τη κατανάλωση, η μέση τιμή αυτής κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας βρέθηκε στα 8.5 λτ./100 χλμ.

Γνήσια BMW

Γνώριμη εικόνα στο εσωτερικό, με πολύ υψηλή ποιότητα

Aπό τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της 218 Active Tourer, αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για μία γνήσια BMW τόσο στην αίσθηση όσο και στην ουσία της οδικής της συμπεριφοράς. Σφιχτή αλλά όχι κουραστική ανάρτηση, τιμόνι με σωστό βάρος και πολύ καλή πληροφόρηση, κινητήρας με δύναμη από χαμηλά και κιβώτιο με γρήγορες αλλαγές, συμπληρώνουν την υψηλή ακαμψία του πλαισίου και δημιουργούν ένα σύνολο το οποίο μπορεί να προορίζεται για ασφαλείς οικογενειακές μετακινήσεις, δεν θα αρνηθεί ωστόσο και τη σβέλτη οδήγηση. Η υψηλή θέση οδήγησης, τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα και η δυνατότητα να επιλέξετε τη ρύθμιση που εσείς επιθυμείτε μέσω του Driving Control ανάμεσα σε Ecopro, Comfort και Sport, ολοκληρώνουν την εντύπωση πως και η σειρά 2 Active Tourer είναι μία πραγματική BMW. Ένα αυτοκίνητο με το οποίο μπορείτε να κάνετε πολλά, ασφαλή και άνετα χιλιόμετρα στην εθνική οδό, ενώ όταν και αν το θελήσετε να οδηγήσετε γρήγορα και απολαυστικά.

Επιτυχημένη κίνηση

Άκρως ικανοποιητικοί οι χώροι για τους επιβάτες…

Μπορεί η απόφαση της BMW να μπεί στη κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων και μάλιστα με ένα προσθιοκίνητο μοντέλο, να έκρυβε κινδύνους και παγίδες, ωστόσο κρίνοντας πλέον εκ του αποτελέσματος μετά τη δοκιμή και της Active Tourer μπορούμε να πούμε πως η κίνησή της ήταν άκρως επιτυχημένη. Αυτό βέβαια επιβεβαιώνεται και σε πολύ μεγάλο βαθμό και από την εμπορική πορεία του μοντέλου, που μπορεί ακόμη να είναι κάπως νωρίς για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων, ωστόσο διαφαίνεται θετική. Και αυτό παρά το γεγονός πως τα 29000 Ευρώ από τα οποία ξεκινάει η 218 Active Tourer κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο ποσό είναι.

  • Σχεδίαση                                                       
                                                               • Τιμή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά
  • Χώροι


Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας                                   1500 κ.εκ. turbo
Ίπποι                   136
Τελική ταχύτητα       200 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα     9,2’’
Μέση κατανάλωση δοκιμής   8,5 λτ./100χλμ
Εκπομπές CO2       115 γρ./χλμ
Του Σωτήρη Βουτσελά

… αλλά και για τις αποσκευές
Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν όντως luxury
Πολύ καλό το αυτόματο κιβώτιο
Ως γνήσια BMW μπορεί να οδηγηθεί και με sport ρυθμούς
Prev Post HONDA CR-V 1.6 i-DTEC DIESEL 160 PS AWD: ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ
Next Post VOLVO S60 T3 AUTO: Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook