Bentley – 780 ίπποι είναι πολλοί; Ορίστε 680 υβριδικοί!

Bentley – 780 ίπποι είναι πολλοί; Ορίστε 680 υβριδικοί!

Πριν από 11 μήνες η Bentley αποφάσισε να αντικαταστήσει τον εμβληματικό W12 βενζινοκινητήρα της με κάτι εξίσου δυνατό, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Τον χαρακτήρα, την ιδιοσυγκρασία και το “χρώμα” του W12 δεν μπορείς να τα αναπαράγεις εύκολα αλλά για όλα τα υπόλοιπα, η Bentley είχε ετοιμάσει το λεγόμενο Ultra Performance Hybrid κινητήριο σύνολο. Ένα σύνολο που ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις (downsizing, υπερτροφοδότηση και εξηλεκτρισμός) σε μία προσπάθεια να μας κάνει να ξεχάσουμε τον W12 και εν μέρει τα κατάφερε. Το Ultra Performance Hybrid στη νέα Flying Spur, την Continental GT και την Continental GT Convertible ήταν και είναι ικανό για 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής ενώ η μπαταρία των 25.9 kWh που έχει αναλάβει την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας εξασφαλίζει αυτονομία μηδενικών εκπομπών ρύπων της τάξης των 76 χιλιομέτρων. Οι ιδιοκτήτες Bentley μπορούσαν να έχουν και την πίτα τους ολόκληρη και τον σκύλο τους χορτάτο επιτέλους!

782 ίπποι είναι πολλοί όμως. Κατανοώ ότι είναι οξύμωρο να μιλάμε για υπερβολή σε μία Bentley αλλά αυτό ακριβώς είναι τα 782 άλογα του νέου κινητήριου συνόλου, τουλάχιστον για την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού. Γι’ αυτό η αγγλική εταιρία αποφάσισε να τραβήξει λίγο τα μεταφορικά γκέμια του Ultra Performance Hybrid κινητήριου συνόλου και να το λανσάρει ως “High Performance Hybrid”, Τα βασικά συστατικά είναι ίδια. Ένας βελούδινος twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.0 λίτρων που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για να παράγουν αθροιστικά 680 ίππους και 930 Nm ροπής.

Δεν πιστεύω ότι είναι πολλοί αυτοί που θα δυσαρεστηθούν με αυτά τα νούμερα και στην τελική, αν όντως είναι κατώτερα των προσδοκιών τους, το Ultra Performance Hybrid εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο. Η βασική υβριδική έκδοση των Continental GT, GT Convertible και Flying Spur πάντως, είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση τα μοντέλα της αγγλικής εταιρίας σε 3.7, 3.9 και επίσης 3.9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα ενώ η ίδια μπαταρία των 25.9 kWh παρέχει ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 85 χιλιόμετρα στην Bentley Continental GT και σε αυτό το σημείο, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος, όσο… καλομαθημένος και αν είναι.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι η Bentley επαναφέρει την έκδοση “Azure” για όλα τα μοντέλα της. Μία έκδοση που η ίδια περιγράφει ως ένα “κομψό design, μία πλούσια διαμόρφωση και μία ισχυρή εστίαση στην ευημερία”, ότι και αν σημαίνουν όλα αυτά. Η ουσία είναι ότι οι Azure, είτε μιλάμε για την Continental GT, είτε για την GT Convertible, είτε για την Flying Spur ξεχωρίζουν χάρη στην μαύρη γρίλια με το χρωμιωμένο περίγραμμα, το μαύρο splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών και τα απολύτως απαραίτητα σήματα. Στο εσωτερικό τα καθίσματα και οι επενδύσεις στις πόρτες έχουν ένα νέο “3D Harmony” όπως ονομάζεται, μοτίβο ενώ η λέξη Azure είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Τα Touring, Comfort και Lighting πακέτα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, όπως και η πανοραμική ηλιοροφή ενώ στην περίπτωση της Continental GT Convertible Azure ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ένα σύστημα θέρμανσης για τον αυχένα των επιβατών ώστε να εκμεταλλευτούν το cabriolet με την οροφή κατεβασμένη ακόμα και όταν ο καιρός δεν είναι πολύ ζεστός.

Prev Post Το Smart #5 Brabus είναι ένα θηρίο 645 ίππων!
Next Post Έφτασε η ώρα του Audi A6 sedan!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook