Αυτό είναι το νέο σήμα της Porsche

Αυτό είναι το νέο σήμα της Porsche

Φέτος η Porsche γιορτάζει 75 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου αυτοκινήτου της, της εμβληματικής 356/1, και μέρος των εορτασμών αποτελεί η παρουσίαση του νέου σήματος. Ενός σήματος που εγώ θα πω ότι μας καλεί σε ένα παιχνίδι “βρες τις διαφορές” αλλά η ίδια η εταιρία αναφέρει πως σχεδιάστηκε ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στην ιστορία της μάρκας και το μέλλον της. Άμεσα αναγνωρίσιμο είναι σίγουρα, είναι όμως ουσιαστικά διαφορετικό διερωτώμαι. Οριακά, απαντώ μόνος μου στο δικό μου ερώτημα…

Αυτή είναι η 6η αναθεώρηση του σήματος της γερμανικής εταιρίας, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για το πρώτη φορά το 1952 και ανανεώθηκε λίγο ή πολύ το 1954, το 1963, το 1973, το 1994 και το 2008. Το αρχικό σήμα σχεδιάστηκε από τον Franz Xaver Reimspeib που λέγεται πως ήταν αυτός που σχεδίασε και το σήμα της Volkswagen το 1936 και τα στοιχεία που είναι αδιαπραγμάτευτα πάνω του είναι το άλογο στο κέντρο (σήμα-κατατεθέν της Στουτγάρδης όπου εδρεύει η Porsche), τα στιλιζαρισμένα κέρατα και τα χρώματα κόκκινο-μαύρο-χρυσό που αποτελούν “δάνειο” από το οικόσημο του κρατιδίου του Württemberg-Hohenzollern και φυσικά, το όνομα της εταιρίας στο πάνω μέρος. Επιστρέφοντας στις διαφορές του νέου σήματος από τα προηγούμενα, θα πρέπει να σημειώσουμε την πιο διακριτική απόχρωση του χρυσού, το κυψελοειδές μοτίβο στις κόκκινες περιοχές, την επαναφορά του ονόματος “Stuttgart” με νέα γραμματοσειρά ακριβώς πάνω από το αλογάκι και την αφαίρεση της υφής από τις περιοχές που βρίσκονται τα κέρατα. Με λίγα λόγια, το νέο σήμα είναι ίδιο αλλά διαφορετικό και για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα κάτι άλλο. Πρόκειται να ένα σύμβολο της αυτοκίνησης και αυτού του είδους τα σύμβολα δεν αλλάζουν εύκολα ή με ριζοσπαστικό τρόπο.

Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι οι σχεδιαστές της Porsche χρειάστηκαν 3 ολόκληρα χρόνια για να καταλήξουν στο logo που βλέπουμε εμείς σήμερα και ο λόγος είναι απλός:

Ένα σήμα δεν σχεδιάζεται στο πόδι, μέσα σε λίγες μέρες. Πρέπει να επιστρέφεις σε αυτό ξανά και ξανά, μερικές φορές σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Μία δεύτερη ή τρίτη ματιά μπορεί να σου αποκαλύψει πράγματα που θέλεις να βελτιώσεις μέχρι τελικά να φτάσει σε ένα αρμονικό, φυσικό αποτέλεσμα. Μόνο τότε μπορείς να πεις με ικανοποίηση: “Έτσι ακριβώς πρέπει να είναι!”.

Δήλωσε ο Joachim Paetzel που σε συνεργασία με άλλους συναδέλφους του στο Style Porsche αλλά και ειδικούς στο marketing σχεδίασε το νέο σήμα. Εξίσου σημαντικό για τους σχεδιαστές είναι να ταιριάζουν ακριβώς η 2D και η 3D έκδοση του σήματος καθώς αυτό δεν θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην φυσική μορφή του στο αμάξωμα και το εσωτερικό των μοντέλων της Porsche αλλά και σε όλες τις επικοινωνίες και το προωθητικό υλικό της, με την αρχή να γίνεται από τα τέλη του 2023.

Prev Post Το Range Rover Velar στον δρόμο της ηλεκτροκίνησης από το 2025
Next Post Volvo – Nέα ασύρματη ενημέρωση για καλύτερη εμπειρία Apple CarPlay
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook