Audi Sport – Σε αναζήτηση… χαρακτήρα για τα ηλεκτρικά της!

Audi Sport – Σε αναζήτηση… χαρακτήρα για τα ηλεκτρικά της!

Η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα αλλά βάζει στην εξίσωση και πολλά ζητήματα τα οποία οι κατασκευαστές θα πρέπει να λύσουν εφόσον θέλουν να λανσάρουν ανταγωνιστικά και ελκυστικά μοντέλα στο μέλλον. Ιδίως όταν η εν λόγω εξίσωση αφορά την δημιουργία ενός sports car το οποίο στην προκειμένη περίπτωση θα φέρει τα σήματα της Audi Sport. Ένα από τα βασικότερα θέματα που προκύπτουν κατά την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου δεν έχει να κάνει με τις επιδόσεις αφού οι ηλεκτροκινητήρες (υπερ)καλύπτουν την απουσία ενός θερμικού συνόλου, ούτε με την αυτονομία. Έχει να κάνει με τον χαρακτήρα καθώς έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια ο κινητήρας εσωτερικής καύσης να ορίζει με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του και τον ήχο του, τον χαρακτήρα του μοντέλου.

Τα πρώτα δειλά βήματα της Audi Sport στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης έγιναν με το RS E-tron GT και η αποδοχή του κοινού ήταν κάτι παραπάνω από θετική αλλά από εδώ και πέρα τα βήματα πρέπει να είναι πιο αποφασιστικά και να γίνουν με ταχύτερους ρυθμούς αφού η γερμανική μάρκα θέλει μέχρι το τέλος της δεκαετίας να εξηλεκτρίσει ολόκληρη την γκάμα της. Ταυτόχρονα, αναζητά την σαφή διαφοροποίηση ανάμεσα στις standard εκδόσεις και τις καυτές “RS” αλλά και την προφύλαξη του σήματος ώστε αυτό να μην υποβιβαστεί σε ένα είδος επιπέδου εξοπλισμού. Δύο μοντέλα που θα αποτελέσουν επαρκές δείγμα γραφής είναι οι κορυφαίες εκδόσεις των επερχόμενων A6 e-tron και Q6 e-tron αλλά όχι πολύ αργότερα θα ακολουθήσει μία σειρά πανίσχυρων και ιδιαίτερων ηλεκτρικών σπορ εκδόσεων των A3, A4 κ.ο.κ. Εκδόσεων που δεν θα διαφοροποιούνται μονάχα σε επίπεδο επιδόσεων αλλά και σε επίπεδο αισθητικής, με σπορ χαρακτηριστικά τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα. Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο managing director της Audi Sport, Sebastian Grams, “αυτό θα είναι το unique selling point ή χαρακτηριστικό DNA στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης”. Σημαντική είναι επίσης η διαφοροποίηση σε επίπεδο αίσθησης καθώς ένα “RS” οφείλει να συμπεριφέρεται στον δρόμο ως… RS αλλά και στον ήχο.

Κατά την μετάβαση στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και ιδιαίτερα στην κατηγορία των σπορ μοντέλων και εκδόσεων, ο ήχος είναι ένας τομέας που υστερούν τα ηλεκτρικά και η Audi Sport δουλεύει εντατικά ώστε να αντισταθμίσει αυτό το μειονέκτημα και εφόσον όλα εξελιχθούν… κατ’ ευχήν, να το μετατρέψει σε πλεονέκτημα. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Audi Sport λειτουργεί με το πλεονέκτημα της εμπλοκής της στο πρωτάθλημα της Formula E αλλά και με την συνεργασία της με τον αδικοχαμένο Ken Block για τον οποίο δημιούργησε το αμιγώς ηλεκτρικό S1 Hoonitron. Με λίγα λόγια, οι πρώτες ύλες υπάρχουν. Η τεχνολογία υπάρχει όπως και η τεχνογνωσία. Το θέμα είναι να βγει νόστιμο το… φαγητό αλλά δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα για να το δοκιμάσουμε.

Prev Post Η Ford φέρνει το Amazon Alexa Built-in
Next Post Η Skoda προσφέρει LED Matrix τεχνολογία στα Kamiq και Scala
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook