Ενώ άλλες εταιρίες δεν κάνουν καν τον κόπο να ασχοληθούν με την κατηγορία των καυτών station wagons ή ασχολούνται περιστασιακά, η Audi Sport έχει βασίσει μεγάλο μέρος της ταυτότητας της στο εμβληματικό RS6. Είναι απόλυτα λογικό δεδομένης της ιστορίας του μοντέλου, μίας ιστορίας που κρατά είτε το πιστεύεις είτε όχι, 20 χρόνια αν και θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι ρίζες του RS6 κρατάνε από το επίσης εμβληματικό Audi RS2 Avant που ξεκίνησε την μανία πίσω στο μακρινό 1994. Όπως και να έχει όμως, η Audi δεν προσφέρει το RS6 ως sedan οπότε έπρεπε κάποιος άλλος να πάρει την θέση της και να κάνει το αυτονόητο. Αυτός ο κάποιος ονομάζεται Ado X Performance και είναι ένας βελτιωτικός οίκος από την Γερμανία ο οποίος δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με καυτά μοντέλα της Audi και δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει την μετατροπή του RS6 σε sedan!
Όλα ξεκίνησαν με ένα… ταπεινό Audi A6 30 TFSI το οποίο γδύθηκε ώστε να αναβαθμιστεί σε αυτό που είχε στο μυαλό της η Ado X Performance. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα για παράδειγμα προέρχονται από το A7, οι προφυλακτήρες είναι νέοι όπως και τα φαρδύτερα φτερά, τα μαρσπιέ και οι πίσω πόρτες. Δεν άλλαξαν οι εμπρός πόρτες, η οροφή, το πορτ-μπαγκάζ και τα πίσω φανάρια ενώ εννοείται πως οτιδήποτε έχει τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο είναι αυθεντικό εξάρτημα του RS6. Για την ανάρτηση, ο βελτιωτικός οίκος εμπιστεύθηκε ένα σετ coilovers της KW και οι ζάντες 22 ιντσών προέρχονται από την BBS. Όσο για το εσωτερικό, είναι και αυτό… δάνειο από το RS6 αλλά έχει γίνει ακόμα πιο special με την προσθήκη των forged carbon διακοσμητικών που δημιουργούν μία ιδιαίτερη ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με τις επενδύσεις από Alcantara και δέρμα.
Η Ado X Performance δεν σταμάτησε όμως εκεί. Για να ολοκληρώσει την μετατροπή, μεταμόσχευσε και τον πανίσχυρο twin-turbo V8 του RS6 αλλά επειδή τα 630 άλογα και 850 Nm ροπής που παράγει σε εργοστασιακή μορφή δεν είναι αρκετά, τοποθέτησε ένα μεγαλύτερο intercooler, νέο σύστημα εισαγωγής, custom εξάτμιση και νέο πρόγραμμα στην ECU με αποτέλεσμα το RS6 Sedan να παράγει πλέον 866 ίππους και 1.123 Nm ροπής! Φυσικά δεν λείπει από την εξίσωση το σύστημα τετρακίνησης και αυτό της τετραδιεύθυνσης αλλά ένας ακόμα παράγοντας που συντελεί στην επίτευξη των εξωπραγματικών νούμερων για τα οποία είναι ικανή η δημιουργία του βελτιωτικού οίκου είναι το βάρος. Σε αντίθεση με το RS6 που ζυγίζει 2.150 κιλά, το sedan δεν υπερβαίνει τα 1.880 κιλά και κατά συνέπεια, ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 2.4 δευτερόλεπτα και δεν σταματά να επιταχύνει μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 360 km/h! Κρίμα που ένα τέτοιο όχημα δεν είναι διαθέσιμο από την Audi όπως γινόταν στις C5 και C6 γενιές του RS6 αλλά από την άλλη, κάπως θα πρέπει να ζήσουν και οι βελτιωτικοί οίκοι…