Audi – Καθυστερεί η σύγκλιση των ηλεκτρικών…

Audi – Καθυστερεί η σύγκλιση των ηλεκτρικών…

Όπως η συντριπτική πλειοψηφία της βιομηχανίας αυτοκινήτου έτσι και η Audi βρίσκεται σε ένα εντατικό πρόγραμμα εξηλεκτρισμού. Η γερμανική εταιρία θέλει να σταματήσει να εξελίσσει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2026 και να πουλάει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2033 αλλά κανείς δεν είπε ότι όλα αυτά θα γίνουν εύκολα, γρήγορα και χωρίς εμπόδια. Όπως όλες οι εταιρίες όμως, έτσι και η Audi πρέπει να παραμείνει στην επιφάνεια (οικονομικά) ώστε να τροφοδοτεί την μεταμόρφωση της σε μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα, οπότε τα στατιστικά έχουν σημασία και στην προκειμένη περίπτωση, τα στατιστικά δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της γερμανικής μάρκας, οι αρχικές υποθέσεις αναφορικά με την σύγκλιση στις επιστροφές των ηλεκτρικών με αυτές των θερμικών δεν ήταν ιδιαίτερα ακριβείς με το μεγάλο αφεντικό της Audi να παραδέχεται ότι “τα περιθώρια κέρδους δεν συγκλίνουν όσο γρήγορα ελπίζαμε” συμπληρώνοντας ότι η εταιρία αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες με το υψηλό κόστος των μπαταριών και των πρώτων υλών που απαιτούνται στην παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Audi.  Η εταιρία πρέπει να βρει τρόπο να επιταχύνει τις εσωτερικές της διαδικασίες, να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για την λήψη οποιαδήποτε σημαντικής απόφασης και να απλουστεύσει τις δομές της.

Έως τώρα είχαμε ένα πολύπλοκο τοπίο επιτροπών. Έχουμε εξαφανίσει ένα ολόκληρο επίπεδο επιτροπών κάτω από το διοικητικό συμβούλιο, για παράδειγμα επιτροπές για την διαχείριση των μετόχων και για την επιχειρηματοποίηση των projects. Το διοικητικό συμβούλιο και η επιτροπή για τα προϊόντα παραμένουν.

Δήλωσε ο Gernot Dollner που ανέλαβε καθήκοντα τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν ο προκάτοχος του αναγκάστηκε να αποχωρήσει έπειτα από συνεχόμενες… περιπέτειες και λόγω της αργής προόδου όσον αφορά στην καινοτομία. Ο Dollner πάντως δεν προγραμματίζει να προχωρήσει σε απολύσεις. Αντιθέτως, σκοπεύει να κάνει περικοπές στα υλικά εξοπλίζοντας τα μελλοντικά ηλεκτρικά με μικρότερες αλλά πιο αποδοτικές μπαταρίες που θα εξασφαλίζουν παρεμφερείς εμβέλειες. Από εκεί και πέρα, το μόνο σίγουρο είναι ότι η Audi δεν έχει καμία πρόθεση να υποχωρήσει στα πλάνα της για συμμετοχή στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το 2026, η γερμανική εταιρία θα βάλει τους 4 κύκλους στον θαυμαστό κόσμο της Formula 1 και αυτό δεν αλλάζει!

Prev Post Kamm 912c – Carbon, 699 κιλά και €400.000!
Next Post Ford Explorer – Eκτίθεται στον ανανεωμένο χώρο της Ford στο «Golden Hall»
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook