Audi e-tron GT quattro – Σπορ και πολυτελές μαζί

Audi e-tron GT quattro – Σπορ και πολυτελές μαζί

Η Audi επεκτείνει την οικογένεια Gran Turismo. Το Audi e-tron GT quattro καθιστά την είσοδο στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών premium μοντέλων ακόμη πιο ελκυστική. Το Audi e-tron GT quattro ολοκληρώνει την οικογένεια GT, πλαισιώνοντας τα S e-tron GT, RS e-tron GT και RS e-tron GT performance. Το όχημα αποδίδει ισχύ 503 hp, ενώ στη λειτουργία Launch Control η ισχύς φτάνει τα 585 hp. Με μικτή χωρητικότητα μπαταρίας 105 kWh (ωφέλιμη 97 kWh) και αυτονομία έως 601 χλμ., το Audi e-tron GT quattro είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση σε διαδρομές τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στην πόλη. Το βασικό μοντέλο προσφέρει επίσης εντυπωσιακή απόδοση φόρτισης, φτάνοντας έως και τα 320 kW. Αυτό σημαίνει ότι απαιτούνται μόνο σύντομες στάσεις για φόρτιση καθώς μπορούν να ανακτηθούν περίπου 285 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις δέκα λεπτά. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης μπορεί να επιτευχθεί σε μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών.

Ο προγραμματιστής διαδρομών e-tron προετοιμάζει αυτόματα το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή απόδοση φόρτισης. Η φιλοσοφία Audi Gran Turismo αντικατοπτρίζεται όχι μόνο στην ικανότητα του μοντέλου να διανύει μεγάλες αποστάσεις, αλλά και στην εντυπωσιακή σχεδιαστική του γλώσσα. Οι ευμεγέθεις τροχοί, η κομψή σιλουέτα τύπου coupé και το μεγάλο μεταξόνιο διαμορφώνουν τις σπορ αναλογίες του οχήματος. Ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας 0,24 και οι ελεγχόμενες εισαγωγές αέρα εξασφαλίζουν υψηλή αποδοτικότητα με χαμηλά επίπεδα θορύβου, συνεισφέροντας σε μια αθόρυβη και ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Στο μπροστινό μέρος, η ανεστραμμένη μάσκα Singleframe είναι στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος, ο κομψά σχεδιασμένος διαχύτης με τα κάθετα πτερύγια προσδίδει ένα ισχυρό, δυναμικό τελείωμα.

Η κομψή γραμμή της οροφής χαρίζει στο όχημα ένα δυναμικό χαρακτήρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης, η οποία είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος, διαθέτει συστοιχίες με στρατηγικά διαμορφωμένες εσοχές που λειτουργούν ως χώροι για τα πόδια, προσφέροντας γενναιόδωρη ευρυχωρία για όλους τους επιβάτες. Ο οδηγός και ο συνοδηγός ταξιδεύουν, απολαμβάνοντας την άνεση που προσφέρουν σε μεγάλες αποστάσεις τα ρυθμιζόμενα σε οκτώ κατευθύνσεις καθίσματα, τα οποία διαθέτουν ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται μερικώς ή πλήρως, διευκολύνοντας τη μεταφορά εξοπλισμού στον χώρο αποσκευών των 405 λίτρων. Επιπλέον, υπάρχει εμπρός αποθηκευτικός χώρος 77 λίτρων κάτω από το καπό. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης quattro κατανέμει τη ροπή μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα μεταβλητά και με αστραπιαία ταχύτητα, εξασφαλίζοντας βέλτιστη πρόσφυση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών.

Για να το πετύχει αυτό, αναλύει την οδηγική κατάσταση και προσαρμόζει ανάλογα την κατανομή της ισχύος. Ο ακριβής έλεγχος της μετάδοσης επιτυγχάνεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το Audi e-tron GT quattro¹ είναι περίπου 30 κιλά ελαφρύτερο από το S e-tron GT quattro – γεγονός που επιδρά θετικά τόσο στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος όσο και στην αποδοτικότητα. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα GT (S e-tron GT, RS e-tron GT και RS e-tron GT performance), το νέο e-tron GT quattro κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi Sport GmbH, στο Neckarsulm. Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στα τέλη Σεπτεμβρίου με την τιμή του να βρίσκεται στα 109.980 Ευρώ.

Prev Post Μικρή αλλαγή πλεύσης για την Honda!
Next Post Fiat Grande Panda Hybrid – Η ολοκαίνουρια πρόταση της Fiat
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook