Aston Martin Vantage S – Κάτι περισσότερο, χωρίς υπερβολές!

Aston Martin Vantage S – Κάτι περισσότερο, χωρίς υπερβολές!

Όταν ανέλαβε καθήκοντα ο νέος επικεφαλής της Aston Martin,  Adrian Hallmark, είχε δηλώσει ότι θέλει να λανσάρει περισσότερες διαφορετικές εκδόσεις. Στο κάτω-κάτω η Porsche λιγότερα ξέρει και το κάνει, με εξαιρετική επιτυχία φυσικά, όλα αυτά τα χρόνια; Οι ειδικές εκδόσεις αν γίνουν με προσοχή και προσδίδουν αξία επί του βασικού προϊόντος μπορούν να φέρουν ζεστό χρήμα στα ταμεία της εταιρίας ως διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος με ελάχιστο επιπλέον κόστος εξέλιξης και παραγωγής. Αυτό θέλει να κάνει λοιπόν η Aston Martin που εμπλουτίζει την γκάμα της Vantage με την έκδοση “S” που απευθύνεται σε αυτούς που ζητούν κάτι περισσότερο από το αγγλικό sports car.

Το γεγονός ότι κάτω από το καπό έχει διατηρήσει την θέση του ο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.0 λίτρων που προμηθεύεται η Aston Martin από την Mercedes-AMG δεν αποτελεί έκπληξη. Ούτε το γεγονός ότι η ιπποδύναμη αυξήθηκε στα 680 άλογα, έστω και αν η ροπή έμεινε σταθερή στα 800 Nm, είναι έκπληξη. Η ισχύς περνά στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός 8-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου της ZF με αποτέλεσμα τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα και τα πρώτα 200 km/h σε 10.1 δευτερόλεπτα. Η Aston Martin Vantage S όμως δεν βασίζεται στην ωμή δύναμη για την ταχύτητα της καθώς οι μηχανικοί έχουν προχωρήσει σε μία σειρά επεμβάσεων στο πλαίσιο και την ανάρτηση.

Τα ενεργά αμορτισέρ Bilstein DTX έχουν αποκτήσει νέες ρυθμίσεις ώστε η Vantage S να παρέχει καλύτερη αίσθηση και πιο “κοφτερό” turn-in ενώ αλλαγές στα πίσω ελατήρια και πιο συγκεκριμένα στην συμπίεση και το rebound έχουν βελτιώσει την ποιότητα κύλισης και το ραφινάρισμα σε χαμηλές ταχύτητες. Κατά τα άλλα, το πίσω υποπλαίσιο “βιδώνει” απευθείας στο αμάξωμα χωρίς την ανάγκη για έδρανα από καουτσούκ ενώ νέα είναι και η γεωμετρία της ανάρτησης. Με λίγα και πιο απλά λόγια, οι μηχανικοί της αγγλικής μάρκας έχουν καταφέρει να κάνουν την Vantage S πιο σπορ χωρίς να την κάνουν πιο “σκληρή”. Ένα πραγματικά αξιόλογο επίτευγμα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ότι  η Aston Martin απέφυγε να “χαλάσει” το design της Vantage S με πολλαπλά αεροδυναμικά βοηθήματα. Κάποιες αλλαγές  στον αεραγωγό του καπό, μία εντυπωσιακή και συνάμα διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος και μικρές βελτιώσεις σε διάφορα σημεία προσθέτουν περίπου 100 κιλά downforce στην μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών σε μαύρο με κόκκινα διακοσμητικά ταιριάζουν απόλυτα με το υπόλοιπο αμάξωμα και το ύφος της συγκεκριμένης έκδοσης. Παρόμοια ήταν η φιλοσοφία των σχεδιαστών της Aston Martin και για την καμπίνα όπου οι μοναδικές αλλαγές αφορούν τα σχέδια και τις ραφές στις επενδύσεις και την επιλογή ανάμεσα σε κόκκινο ή ασημί χρώμα για τον επιλογέα του mode οδήγησης. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχουμε σε αυτό το σημείο οπότε δεν γνωρίζουμε πόσο περισσότερο κοστίζει η “S” από την απλή Vantage αλλά γνωρίζουμε ότι οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το 4ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους!

Prev Post Η Toyota φέρνει το υδρογόνο στα ράλι!
Next Post Ford – τρόποι για να είστε συνεχώς δροσεροί
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook