Aston Martin DBX S – Η νέα ναυαρχίδα του “supercar των SUV”

Aston Martin DBX S – Η νέα ναυαρχίδα του “supercar των SUV”

Κάποτε η Aston Martin πρόσφερε δύο εκδόσεις της DBX. Ελάχιστοι ήθελαν την “βασική” των 550 ίππων όμως, οπότε αναγκάστηκε να την καταργήσει με την ανανέωση του super-SUV πέρυσι. Τώρα, η αγγλική εταιρία προσφέρει και πάλι δύο εκδόσεις αλλά αυτή τη φορά, η δεύτερη έκδοση δεν τοποθετείται στην βάση της γκάμας αλλά στην κορυφή της καθώς σήμερα παρουσίασε στον κόσμο τη νέα ναυαρχίδα του “supercar των SUV” όπως δηλώνει χαρακτηριστικά: αυτή είναι η Aston Martin DBX S.

Οι αναβαθμίσεις της νέας έκδοσης ξεκινούν από τον κινητήρα. Αυτός εξακολουθεί να είναι ο twin-turbo V8 των 4.0 λίτρων που χρησιμοποιεί εδώ και καιρό η Aston Martin αλλά χάρη σε μερικά καλούδια από την Valhalla και νέες ρυθμίσεις έχει φτάσει στο σημείο να παράγει 727 ίππους και 900 Nm ροπής που από την μία τοποθετούν την DBX S λίγο πάνω από την Ferrari Purosangue με τον ατμοσφαιρικό V12 της όταν συγκρίνουμε την ιπποδύναμη και πολύ πάνω όταν μιλάμε για ροπή αλλά από την άλλη, δεν επιτρέπουν στο αγγλικό crossover να πλησιάσει τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της κατηγορίας όπως η Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid και η Lamborghini Urus SE. Σε κάθε περίπτωση, η Aston Martin DBX S είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h σε 3.3 δευτερόλεπτα και να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για το σπριντ στα 200 km/h κατά 0.3 δευτερόλεπτα ενώ όσο συμβαίνουν αυτά, ο οδηγός και οι επιβάτες απολαμβάνουν το soundtrack που παρέχει η τροποποποιημένη εξάτμιση.

Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς όπως και στην “βασική” πλέον, DBX707 ενώ το 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις που ταιριάζουν καλύτερα στα νέα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Επίσης, η Aston Martin έχει εξοπλίσει την DBX S με πιο “γρήγορο” σύστημα διεύθυνσης που δεν βελτιώνει μόνο την απόκριση στις εντολές και την ευελιξία αλλά μειώνει και τον κύκλο στροφής κατά 0.5 μέτρα ενώ άξια αναφοράς είναι και η προσπάθεια της αγγλικής μάρκας να μειώσει το βάρος του crossover των 2.245 κιλών, αν και η ανθρακονημάτινη και κατά 18 κιλά ελαφρύτερη οροφή, η ελαφρύτερη γρίλια που αντλεί επιρροές από την DBS 770 Ultimate και οι κατά 19 κιλά ελαφρύτερες ζάντες κράματος μαγνησίου ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό…

Όσον αφορά στο κομμάτι της αισθητικής, το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται αισθητά σε σύγκριση με την στάνταρ έκδοση με εξαίρεση κάποια σήματα και κάποια διακοσμητικά αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για το αμάξωμα που μαρτυρά με την πρώτη ματιά την διαφορετικότητα της συγκεκριμένης Aston Martin DBX. Η μαύρη γρίλια για παράδειγμα κάνει άμεσα αισθητή την παρουσία της όπως και το νέο splitter αλλά και τα νέα μαρσπιέ, ωστόσο οι πιο οφθαλμοφανείς επεμβάσεις έχουν γίνει στο πίσω μέρος. Εκεί την παράσταση κλέβουν οι 4 νέες απολήξεις της εξάτμισης, κάθετα τοποθετημένες πλέον που συνδυάζονται με τον νέο προφυλακτήρα και τον πιο επιθετικό διαχύτη. Σε γενικές γραμμές, πρόκειται για μία ιδιαίτερα επιτυχημένη “άσκηση” που σύμφωνα με την Aston Martin λειτουργεί και ως εκδήλωση πρόθεσης που σημαίνει ότι κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον θα ακολουθήσουν και άλλες “S” εκδόσεις με ανάλογες αναβαθμίσεις και εμείς απλά ανυπομονούμε να τις δούμε.

Prev Post Έτοιμο το ηλεκτρικό Isuzu D-Max EV!
Next Post Mercedes GLC – Με τεχνολογία που κάνει τη διαφορά
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook