Από €155.000 το Renault 5 Turbo 3E και ποιος θα προλάβει;

Από €155.000 το Renault 5 Turbo 3E και ποιος θα προλάβει;

Δεν έχουν περάσει ούτε 6 μήνες από την στιγμή που η Renault ανακοίνωσε στον κόσμο ότι το εξωφρενικό R5 Turbo 3E θα περάσει στην παραγωγή και αφού τον περασμένο Μάρτιο η γαλλική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μοντέλο που η ίδια χαρακτηρίζει “mini-supercar”, φτάσαμε στο σημείο που όλοι περιμέναμε. Η Renault αποκάλυψε στους ενδιαφερόμενους (και όχι μόνο) ότι το… καρτελάκι του R5 Turbo 3E θα γράφει 155.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. αλλά όχι στοιχείων του προαιρετικού εξοπλισμού, αξεσουάρ και επιλογών εξατομίκευσης ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως η συγκεκριμένη τιμή αφορά αποκλειστικά τους πρώτους 500 που θα προλάβουν να “καπαρώσουν” το αυτοκίνητο μέσω του δικτύου της εταιρίας και ότι θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Από την στιγμή που οι πρώτες 500 θέσεις καλυφθούν και το Renault 5 Turbo 3E λανσαριστεί επίσημα στην αγορά της Ευρώπης, της Μ. Ανατολής, της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, η τιμή θα αλλάξει αν και σε αυτό το σημείο δεν γνωρίζουμε πού θα κάτσει η μπίλια.

Η διαδικασία είναι απλή. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κατευθυνθεί στον ιστότοπο της γαλλικής εταιρίας όπου θα κληθεί να συμπληρώσει μία φόρμα. Θα επιλέξουν έναν αντιπρόσωπο της Renault που θα επικοινωνήσει μαζί τους για να κλείσουν ραντεβού, οπότε ο πελάτης θα υπογράψει την φόρμα παραγγελίας και θα καταθέσει τα πρώτα €50.000 που απαιτούνται ως προκαταβολή. Από εκείνο το σημείο, ο πελάτης θα έχει προτεραιότητα όταν το R5 Turbo 3E γίνει διαθέσιμο ενώ θα έχει και την δυνατότητα να επιλέξει και τον αριθμό του μελλοντικού αυτοκινήτου του – ένα προνόμιο που συνοδεύεται από το ανάλογο κόστος φυσικά. Η επόμενη φάση ξεκινά στις αρχές του 2026, όταν ο αντιπρόσωπος της εταιρίας έρθει ξανά σε επικοινωνία με τον πελάτη για να γίνει η επιλογή των στοιχείων εξατομίκευσης. Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι εκτός από τα ιστορικά χρώματα των R5 Turbo και Turbo 2 που θα είναι διαθέσιμα, όπως το εμβληματικό Rouge Grenade των μοντέλων παραγωγής και το μαύρο/κίτρινο/λευκό των αγωνιστικών, οι πελάτες θα μπορούν να διαλέξουν από μία γκάμα νέων “gentleman driver” χρωμάτων. Θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν σχεδιαστές της μάρκας για να δημιουργήσουν τον δικό τους χρωματικό συνδυασμό για το αμάξωμα και τα χρώματα και τα υλικά για την καμπίνα.

Τέλος, κάποια στιγμή κατά το πρώτο μισό του 2027, οι πελάτες θα οριστικοποιήσουν την διαμόρφωση τους και θα παραγγείλουν το αυτοκίνητο τους, αφαιρώντας φυσικά την προκαταβολή που έχουν ήδη καταβάλλει από το τελικό ποσό και το μόνο που θα απομένει είναι να παραλάβουν το νέο απόκτημα τους εντός του έτους για να γίνουν ένας ή μία από τους 1.980 τυχερούς που θα έχουν το προνόμιο να κυκλοφορήσουν τον ηλεκτρικό διάδοχο των θρυλικών R5 Turbo.

Να θυμίσουμε πως το ολοκαίνουριο Renault 5 Turbo 3E είναι άξιος διάδοχος εκείνων των… εργαλείων. Βασίζεται σε μία custom, ειδική γι’ αυτό αρχιτεκτονική και εξοπλίζεται με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο 540 ίππων που του επιτρέπει να επιταχύνει στα 100 km/h σε λιγότερο από 3.5 δευτερόλεπτα. Το σύνολο της ισχύος μεταδίδεται στους τροχούς του πίσω άξονα ενώ η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 70 kWh η οποία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Αξίζει επίσης να υπενθυμίσουμε πως το R5 Turbo 3E είναι ένα hatchback μήκους 4.08 μέτρων και 1.450 κιλών που συνδυάζει το μέγεθος (και το μεταξόνιο) ενός αστικού οχήματος με τις επιδόσεις και τις δυνατότητες ενός supercar αλλά απαιτεί και την ανάλογη προσοχή και δεξιοτεχνία. Θα είναι πολύ κρίμα να αρχίσουμε να τα βλέπουμε σε πεζούλια ή χαντάκια επειδή ο εκάστοτε οδηγός υπερεκτίμησε τις ικανότητες του…

Prev Post Το “Soft Top” Land Rover Defender ίσως είναι το απόλυτο!
Next Post Volvo – ξεκινά την παραγωγή του EX30 στην Ευρώπη
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook