Η Lexus έχει το LM. Η Volvo έχει το EM90. Αμφότερες έχουν λίγο ή πολύ ολοκληρωμένες γκάμες ή τουλάχιστον ένα ολοκληρωμένο πλάνο που θα τις οδηγήσει στο προσεχές μέλλον σε μία πλήρη γκάμα ενώ αν διευρύνουμε λίγο την κατηγορία των minivans, θα μπορούσαμε να πούμε ότι μέχρι και η Toyota έχει ένα πολυτελές MPV με το νέο Century. Ίσως σιωπηλά οι high-end εταιρίες να αποφάσισαν ότι η κατηγορία των minivans αξίζει μία αναβίωση και ίσως η δημοτικότητα που απολαμβάνει η συγκεκριμένη κατηγορία στην Κίνα (λόγω των χώρων και της πολυτέλειας που παρέχει στους διακεκριμένους επιβάτες) να παίζει κάποιον ρόλο σε αυτή την απόφαση. Ίσως γι’ αυτό η Alfa Romeo να θυμάται με νοσταλγία το Autotutto ή Romeo, όπως ήταν γνωστό το όχημα πολλαπλών λειτουργιών που φορούσε τα σήματα της από την δεκαετία του ’50 μέχρι αυτήν του ’80!
“Ήταν πανέμορφο. Μην σας κάνει εντύπωση αν επιστρέψει μία ημέρα.“
Δήλωσε με νόημα ο επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa Romeo, Alejandro Mesonero-Romanos χωρίς να κάνει καμία υπόσχεση αλλά αφήνοντας ανοιχτή την πόρτα για μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστροφή. Αν δεν σε πείθουν τα παραδείγματα που αναφέρουμε παραπάνω, να συμπληρώσουμε σε αυτά το ολοκαίνουριο Volkswagen ID.Buzz που τα πάει πολύ καλά στην αγορά, την Mercedes-Benz V-Class και το Hyundai Staria μεταξύ άλλων και βλέπεις ότι σε όλα αυτά δεν έχουμε αναφέρει καμία κινέζικη πρόταση από τις οποίες υπάρχουν αρκετές!
Το θέμα είναι ότι τώρα ή αν μη τι άλλου στο προσεχές μέλλον, η Alfa Romeo έχει την δυνατότητα να το κάνει. Φυσικά, αν θέλει να έχει ουσία και νόημα, ένα minivan με τα σήματα της δεν μπορεί να μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική με το Opel Vivaro. Θα πρέπει να ενστερνιστεί την ηλεκτροκίνηση και να χρησιμοποιήσει την σύγχρονη STLA Large αρχιτεκτονική της Stellantis η οποία θα επιτρέψει στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα τεχνολογικά προηγμένο, πολυτελές, άνετο και ελκυστικό MPV που θα διεκδικήσει με αξιώσεις μερίδιο σε μία αναπτυσσόμενη κατηγορία. Τώρα, αν ένα τέτοιο όχημα είναι το κατάλληλο για να διεισδύσεις σε μία αγορά όπως αυτή της Κίνας, είναι μία άλλη υπόθεση αλλά αυτό αφορά τα στελέχη της Alfa Romeo.