Ανανεωμένο και ισχυρότερο έρχεται το Audi S3

Ανανεωμένο και ισχυρότερο έρχεται το Audi S3

Ο χρόνος είναι αμείλικτος. Δεν σταματάει για κανέναν και για τίποτα και φυσικά το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα. Έχουν περάσει σχεδόν 4 χρόνια από την πρεμιέρα της 4ης γενιάς του Audi S3 για παράδειγμα και πλησιάζει με ταχύτατο ρυθμό η ώρα που το… θερμό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας θα ανανεωθεί για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία. Η Audi έδωσε μάλιστα στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του S3 facelift που όπως και το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, θα είναι διαθέσιμο τόσο ως sedan όσο και ως hatchback αλλά πιο σημαντικό από αυτό που λίγο ή πολύ ήταν δεδομένο, είναι το γεγονός ότι η εταιρία περιγράφει το νέο S3 ως “κάτι περισσότερο από μία απλή αναβάθμιση”.

Στον τομέα της εμφάνισης, το πολύ ελαφρύ καμουφλάζ και το εκθαμβωτικό πορτοκαλί χρώμα που χρησιμοποιείται στο κάτω μέρος του αμαξώματος δεν είναι αρκετά για να κρύψουν τις αλλαγές στους προφυλακτήρες, τα νέα φωτιστικά σώματα και στα δύο άκρα του αμαξώματος, την εντυπωσιακή τόσο οπτικά όσο και ηχητικά εξάτμιση της Akrapovic και τον πιο επιθετικό διαχύτη. Όλα αυτά όμως είναι το κερασάκι στην τούρτα καθώς οι μηχανικοί της Audi δούλεψαν πάνω στο facelift πολύ περισσότερο από τους σχεδιαστές.

Κάτω από το καπό λοιπόν, εξακολουθεί να βρίσκεται ο δίλιτρος TFSI βενζινοκινητήρας αλλά τώρα είναι ικανός για 333 ίππους και 420 Nm ροπής που αν σου ακούγονται γνώριμα, να σου θυμίσω ότι είναι ακριβώς τα νούμερα του κορυφαίου Golf R. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα αναβαθμισμένο 7-τάχυτο, S tronic κιβώτιο που σύμφωνα με την Audi προσφέρει σημαντικά ταχύτερες αλλαγές κατά την επιτάχυνση υπό πλήρες φορτίο ενώ “κρατάει” τις ταχύτητες περισσότερο υπό μερικό φορτίο όταν η λειτουργία του έχει ρυθμιστεί στο D. Έτσι, το σπριντ στα 100 km/h ολοκληρώνεται πλέον σε 4.7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα του Audi S3 εξακολουθεί να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Η επιπλέον δύναμη δεν θα ήταν τίποτα χωρίς έλεγχο και γι’ αυτό η εταιρία εξόπλισε το S3 με ένα σύστημα μεταβλητής κατανομής της ροπής στους τροχούς του πίσω άξονα ενώ στο εμπρός μέρος οι μηχανικοί έχουν τροποποιήσει τα γόνατα McPherson ώστε να επιτρέπουν περισσότερη αρνητική camber βελτιώνοντας την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και την πρόσφυση στις στροφές. Ανάμεσα στις αλλαγές εντοπίζουμε τα πιο σκληρά ψαλίδια, το βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης, το νέο σύστημα ελέγχου ευστάθειας και τα μεγαλύτερα φρένα που στον εμπρός άξονα έχουν διάμετρο 357 χιλιοστών, μεγαλύτερο κατά 4 χιλιοστά πάχος και νέες δαγκάνες με μεγαλύτερα υλικά τριβής. Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα παρουσιαστεί το ανανεωμένο Audi S3 αλλά η λογική λέει ότι αυτό θα συμβεί μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια A3 που περιλαμβάνει φυσικά και το 5-κύλινδρο RS3.

Prev Post Η Γαλλία προσαρμόζει τις επιδοτήσεις της.
Next Post Chrysler Halcyon Concept – Μία ματιά στο μέλλον…
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook