Έχουν περάσει περισσότερα από 2 χρόνια από την εξαγορά της Alpina από την BMW και η γερμανική μάρκα δεν έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της σχετικά με τον διάσημο βελτιωτή. Αυτό όμως δεν επηρεάζει σε πρώτη φάση την Alpina η οποία συνεχίζει να βγάζει συναρπαστικά μοντέλα τα οποία βασίζονται σε προτάσεις της BMW και το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι οι B3 GT και B4 GT. Η Alpina δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί τον χαρακτηρισμό “GT” σε κάποιο από τα μοντέλα της καθώς πριν από 18 μήνες περίπου είχε παρουσιάσει την B5 GT αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που οι B3 και B4 αποκτούν αυτά τα χαρακτηριστικά.
Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι οι B3 GT και B4 GT βασίζονται στις πρόσφατα ανανεωμένες BMW 3 Series και 4 Series αντίστοιχα και εξοπλίζονται με τον εγνωσμένης αξίας S58, twin-turbo εξακύλινδρο εν σειρά, 3-λιτρο βενζινοκινητήρα που για την συγκεκριμένη εφαρμογή αποδίδει 529 ίππους. Προφανώς η Alpina δεν ήθελε να δυσαρεστήσει το νέο αφεντικό της και κράτησε τις B3 GT και B4 GT ελάχιστα κάτω από τις επίσης ανανεωμένες M3 και M4 που προσφέρουν 530 ίππους. Ένας ίππος είναι ένας ίππος και προφανώς ένας ίππος είναι αρκετός για να κρατήσει την BMW μακριά, να αποσοβήσει την ενδεχόμενη… κατσάδα και να προσφέρει στους πελάτες της Alpina δύο μοντέλα υψηλότατου επιπέδου τόσο αναφορικά με την ποιότητα όσο και με την ταχύτητα. Αξίζει να σημειώσουμε πάντως ότι οι Alpina B3 GT και B4 GT παράγουν περισσότερη ροπή από τις M3 και M4 – 730 Nm έναντι 650!
Χάρη στον αναβαθμισμένο κινητήρα λοιπόν, η νέα Alpina B3 GT ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα ή αν προτιμάς, 0.2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον προκάτοχο της και 0.1 δευτερόλεπτο ταχύτερα από την τετρακίνητη M3 Competition! Με το πόδι κολλημένο στο πάτωμα η διαφορά με τις απλές B3 αυξάνεται στο 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο για το σπριντ στα 200 km/h ενώ αυξημένη είναι και η μέγιστη ταχύτητα με την B3 GT να τερματίζει στα 308 km/h και την B4 GT λίγο νωρίτερα, στα 305 km/h αν και δεν πιστεύουμε ότι αυτά τα νούμερα θα προκαλέσουν δυσαρέσκεια σε οποιονδήποτε! Κατά τα άλλα, οι νέες Alpina εξοπλίζονται με μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδους στον πίσω άξονα και νέα ελατήρια ενώ η B4 GT ειδικότερα, αποκτά νέο καλιμπράρισμα στο σύστημα διεύθυνσης και ένα ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Μικρές αλλαγές υπάρχουν και στην εμφάνιση, όπως για παράδειγμα τα μικρά πτερύγια στα άκρα του προφυλακτήρα, ο μαύρος διαχύτης με τις επίσης μαύρες απολήξεις της εξάτμισης και στην περίπτωση της B3 GT, οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών αλλά το βασικό είναι ότι αμφότερα τα δύο μοντέλα διατηρούν τον χαρακτήρα και τα χαρακτηριστικά του βελτιωτή τους.