Σε μία είδηση που ήρθε κυριολεκτικά από το πουθενά καθώς το μοντέλο πραγματοποίησε το ντεμπούτο του τον Ιούνιο του 2022 και λανσαρίστηκε στην Ευρώπη έναν μήνα αργότερα, ανανεώνεται εκ βάθρων. Ο λόγος για το MG4, το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της κινέζικης εταιρίας που μπορεί να μην παρουσιάζεται επίσημα ακόμα αλλά οι εικόνες που διέρρευσαν από το γραφείο ευρεσιτεχνιών της Κίνας δείχνουν ότι η πρεμιέρα της νέας γενιάς δεν μπορεί να απέχει πολύ και μιλάμε για νέα γενιά επειδή τα στοιχεία που συνοδεύουν τις φωτογραφίες αυτό ακριβώς υπαινίσσονται.
Βλέπεις, το νέο hatchback έχει μήκος 4.395 χιλιοστών, πλάτος 1.842 και ύψος 1.551 με μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.750 χιλιοστά που σημαίνει ότι είναι μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση σε σύγκριση με το μοντέλο που κυκλοφορεί στην αγορά ενώ μεγαλύτερο κατά 45 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιο. Ακόμα και αν με κάποιον μαγικό τρόπο το facelift περιλάμβανε την αύξηση του μήκους κατά 108 χιλιοστά, δεν έχουμε δει ποτέ ξανά στο παρελθόν να περιλαμβάνει την αύξηση του μεταξονίου. Αυτή αποτελεί μέρος μίας βαθύτερης ανανέωσης που δεν θα μπορούσε να μην θεωρηθεί ένα ολοκαίνουριο μοντέλο και στην περίπτωση του MG4 η θέση αυτή ενισχύεται από το γεγονός ότι το design δεν μοιάζει απλά με μία εξέλιξη του τωρινού αλλά με μία ξεκάθαρη αλλαγή στην κατεύθυνση που ακολουθεί η εταιρία με τον σχεδιασμό του μεσαίου hatchback της. Βλέπεις, σχεδόν κάθε πτυχή του MG4 είναι πρακτικά ολοκαίνουρια.
Οι πόρτες, η μάσκα, τα φωτιστικά σώματα, το πάνω μέρος του αυτοκινήτου, όλα είναι νέα και όπως φανερώνουν οι φωτογραφίες, αντλούν επιρροές τόσο από το MG3 όσο και από το εντυπωσιακό Cyberster. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το MG4 που βλέπεις στις φωτογραφίες εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων που του χαρίζει μέγιστη ταχύτητα 160 km/h ενώ το βάρος του δεν υπερβαίνει τα 1.485 κιλά. Για την ιστορία, το MG4 που κυκλοφορεί διαθέτει έναν ελαφρώς ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων αλλά παράλληλα, ζυγίζει 1.641 κιλά. Η σύγκριση δεν μπορεί να είναι απόλυτα ακριβής πάντως αφού ακόμα δεν γνωρίζουμε το μέγεθος της μπαταρίας – το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως προέρχεται από την Rept Battero Energy και είναι τύπου LFP. Αυτό που κάνει τα πράγματα ακόμα πιο ενδιαφέροντα είναι ότι η MG κατοχύρωσε δύο διαφορετικά ονόματα/σήματα για το συγκεκριμένο μοντέλο: MG3 EV και E5 ωστόσο ακόμα δεν είμαστε σίγουροι για τις προθέσεις της.
Αυτό για το οποίο είμαστε σίγουροι είναι ότι το MG4 δεν εντυπωσιάζει με τις πωλήσεις του στην Κίνα. Οι παραδόσεις ξεκίνησαν στα μέσα του 2022 και ενώ στην αρχή υπήρξε μία σύντομη περίοδος ενθουσιασμού, οι πωλήσεις μειώθηκαν σταδιακά ήδη από το επόμενο εξάμηνο αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά πόσο στυγνός είναι ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των ηλεκτρικών στην Κίνα. Το θέμα είναι τι σκοπεύει να κάνει με το νέο μοντέλο της η MG. Να αντικαταστήσει το MG4; Να το λανσάρει ως την αμιγώς ηλεκτρική (και εντελώς διαφορετική) εκδοχή του MG3; Να εμπλουτίσει την γκάμα της με ένα νέο μοντέλο; Θα δούμε…