Άκουσε για πρώτη φορά την Corvette ZR1 να ουρλιάζει

Άκουσε για πρώτη φορά την Corvette ZR1 να ουρλιάζει

Η τρέχουσα γενιά της Chevrolet Corvette, η C8 όπως ονομάζεται, δεν είναι ξένη στις πρωτιές. Είναι η πρώτη Corvette με τον κινητήρα όχι στο εμπρός μέρος αλλά στο κέντρο ενώ πριν από λίγο καιρό, έγινε και η πρώτη που απέκτησε εξηλεκτρισμένη έκδοση με την E-Ray των 655 ίππων και 800+ Nm ροπής. Τώρα, αν αληθεύουν οι φήμες αλλά και οι ικανότητες μας να διακρίνουμε ήχους, η C8 Corvette θα γίνει η πρώτη που θα εξοπλιστεί με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα – για την ακρίβεια, με turbo κινητήρα. Ο λόγος για την πολυαναμενόμενη Corvette ZR1 που αποκαλύπτεται λίγο περισσότερο με το νέο teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η αμερικανική εταιρία.

Αν περιμένεις να δεις την ολοκαίνουρια Corvette ZR1 θα απογοητευτείς καθώς ενώ το teaser αφήνει… υπόνοιες για μία μεγάλη, σταθερή αεροτομή και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα, η εμφάνιση της “ZR1” δεν είναι αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον μας. Ο ήχος είναι αυτός που προκαλεί ερωτηματικά και δημιουργεί προσδοκίες καθώς από το σύντομο video που έχουμε στη διάθεση μας, συμπεραίνουμε με σχεδόν απόλυτη βεβαιότητα ότι στο πίσω μέρος της νέας Corvette ZR1 βρίσκεται ένας V8 κινητήρας. Εδώ δεν υπάρχει έκπληξη. Η έκπληξη έγκειται στο γεγονός ότι ο V8 ακούγεται ελαφρώς… φιμωμένος ενώ στο παρασκήνιο σαν να διακρίνουμε ένα ελαφρύ σφύριγμα. Το γνώριμο σφύριγμα ενός υπερτροφοδότη καυσαερίων ή αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, δύο turbos όπως αρμόζει σε έναν αθλητικό V8. Όπως διαπιστώνουν με εξαιρετική ακρίβεια αμερικανικά μέσα, αν η στάνταρ Corvette Z06 με τον ατμοσφαιρικό, flat-plane V8 ακούγεται σαν μία Ferrari 458 Italia, η Corvette ZR1 τουλάχιστον στο σύντομο κλιπ που έχουμε στη διάθεση μας, ακούγεται σαν τον υπερτροφοδοτούμενο διάδοχο της Ιταλίδας καλλονής, την Ferrari 488 GTB.

Ακόμα δεν έχουμε καμία επίσημη επιβεβαίωση. Το μόνο με το οποίο πορευόμαστε είναι η υπόσχεση της Chevrolet για “αδιανόητη ταχύτητα” και οι φήμες/εικασίες που λένε ότι αν ο ατμοσφαιρικός LT6 V8 των 5.5 λίτρων που βρίσκουμε στην Z06 είναι ικανός για 670 ίππους, ο κινητήρας που κρύβεται στην καρδιά της ZR1 και βασίζεται στον LT6 πού μπορεί να φτάσει; Ο προκάτοχος της ZR1 πρόσφερε περισσότερα από 750 άλογα από έναν supercharged V8. Μπορεί η νέα γενιά να αγγίξει ή να ξεπεράσει τα 800 άλογα; Ρητορική είναι η ερώτηση. Φυσικά και μπορεί. Το θέμα είναι αν η Chevrolet θέλει να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα ιπποδύναμης και αν έχει λύσει το πρόβλημα της πρόσφυσης που αναμφίβολα θα είναι πολύ μεγάλο (και) λόγω της ροπής του υπερτροφοδοτούμενου, με τον έναν τρόπο (supercharged) ή τον άλλο (turbo) V8. Η επίσημη πρεμιέρα είναι προγραμματισμένη για αργότερα μέσα στο καλοκαίρι, οπότε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε.

Prev Post Εντός του ’24 η απόφαση για την 5η Alfa Romeo
Next Post Η Nissan δεν ξοδεύει ούτε ευρώ για νέους θερμικούς κινητήρες!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook