Αυτό είναι το Subaru STI E-RA Electric Concept των 1.000+ ίππων!

Αυτό είναι το Subaru STI E-RA Electric Concept των 1.000+ ίππων!

Δύο πρωτότυπα παρουσίασε η Subaru στο φετινό Tokyo Auto Salon και αμφότερα έχουν το ενδιαφέρον τους ενώ μοιράζονται και ένα κοινό. Πιθανότατα, μονάχα ένα κοινό καθώς πρόκειται για δύο πολύ διαφορετικά πρωτότυπα. Αμφότερα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, αν και το STI E-RA Electric Concept κερδίζει τις εντυπώσεις όχι μονάχα λόγω της εμφάνισης του αλλά και χάρη στα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα.

Όπως δηλώνει η Subaru, το STI E-RA Electric Concept είναι μία αγωνιστική σπουδή που έχει ως στόχο την εξέλιξη νέων τεχνολογιών για τα motorsports και την παράλληλη καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Το όνομα του πρωτότυπου όμως κρύβει και έναν ακόμα στόχο καθώς το “E-RA” σημαίνει Electric Record Attempt και η Subaru θέλει να δοκιμάσει να καταρρίψει τον χρόνο-ρεκόρ των 6 λεπτών και 40 δευτερολέπτων στο Nurburgring κάποια στιγμή εντός του 2023 και αφού το πρωτότυπο δοκιμαστεί εκτενώς σε ιαπωνικό έδαφος!

Για να αυξήσει τις πιθανότητες επιτυχίας του STI E-RA Electric Concept, η εταιρία το εξόπλισε με 4 ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά παράγουν 1.088 άλογα και τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 60 kWh. Φυσικά, το concept διαθέτει και ένα προηγμένο σύστημα torque vectoring που λαμβάνει πληροφορίες από διάφορους αισθητήρες (ταχύτητας τροχών, ταχύτητας αυτοκινήτου, γωνίας τιμονιού, δυνάμεων G, φορτίου και πίεσης συστήματος πέδησης μεταξύ άλλων) ώστε να καθορίσει την βέλτιστη κατανομή τόσο της ισχύος όσο και της δύναμης πέδησης σε κάθε τροχό μεμονωμένα! Από το… πακέτο δεν θα μπορούσε να λείπει και το σχεδόν αγωνιστικό αεροδυναμικό bodykit που θυμίζει πολύ έντονα τα σύγχρονα πρωτότυπα και σίγουρα παράγει την απαραίτητη downforce.

Το έτερο πρωτότυπο βασίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Solterra που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Toyota και μας δείχνει μία δυνητική STI έκδοση. Αυτό είναι και το όνομα του άλλωστε, Solterra STI Concept και με το εμπρός splitter, τα νέα μαρσπιέ, τον διαχύτη και την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής μαζί με τις κόκκινες λεπτομέρειες στο κάτω μέρος του αμαξώματος, δίνει μία διαφορετική νότα στο ηλεκτρικό SUV. Άγνωστο παραμένει πάντως αν θα περάσει στην παραγωγή.

Prev Post Toyota GR GT3 Concept και όχι μόνο στο Tokyo Auto Salon.
Next Post Kia EV6. Διαθέσιμο και στη χώρα μας το ολοκαίνουριο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Κia
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook