Αυτό είναι το νέο Smart #5 με έως 645 ίππους!

Αυτό είναι το νέο Smart #5 με έως 645 ίππους!

Η επέκταση της Smart μετά την… αναβίωση της από την κοινοπραξία Geely-Mercedes είναι σχεδόν ανελέητη. Η παλιά μας γνώριμη που λειτουργεί υπό νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς και με νέα φιλοσοφία έχει παρουσιάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα το #1 και το #3, τα οποία πρόσφατα έφτασαν και στην χώρα μας ενώ πριν από λίγο καιρό πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Πεκίνου το Smart #5. Το μεγαλύτερο μέχρι στιγμής SUV στην γκάμα της εταιρίας και αυτό που διαφοροποιείται αισθητικά από τα άλλα δύο υιοθετώντας ένα περισσότερο σκληροτράχηλο look με γωνίες, πιο αυστηρές γραμμές και ένα αρκετά τετράγωνο σχήμα που ταιριάζει στον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Αυτό που παρουσιάζει ενδιαφέρον βέβαια, είναι ότι η Smart δεν καθυστέρησε καθόλου με την εξέλιξη του νέου μοντέλου της και λίγους μήνες μετά την πρεμιέρα του concept, φαίνεται πως είναι έτοιμη με την έκδοση παραγωγής του.

Οι φωτογραφίες προέρχονται από το κινέζικο γραφείο ευρεσιτεχνιών και δείχνουν ότι το Smart #5 είναι πρακτικά έτοιμο να κυκλοφορήσει στην αγορά. Από την πρώτη ματιά κιόλας γίνεται ξεκάθαρο ότι η εταιρία εγκατέλειψε τις περισσότερες σκληροπυρηνικά off-road λεπτομέρειες με αποτέλεσμα το #5 να δείχνει πολύ πιο… συμβατικό με μειωμένη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος με ασφάλτινα ελαστικά χαμηλού προφίλ και πιο διακριτικά προστατευτικά στους προφυλακτήρες και τα φτερά, όμως οι βασικές γραμμές του μοντέλου δεν έχουν αλλάξει δραστικά. Οι αναλογίες είναι ίδιες, όπως και το τετράγωνο σχήμα καθώς και το γενικό design με τα περίεργα, LED φώτα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος και τις κρυφές χειρολαβές μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με την κινέζικη υπηρεσία, το Smart #5 έχει μήκος 4.70 μέτρων, πλάτος 1.92 και ύψος 1.70 που σημαίνει ότι έχει σχεδόν πανομοιότυπες διαστάσεις με την BMW X3 παραδείγματος χάριν, ενώ το ίδιο ισχύει και με το μεταξόνιο των 2.90 μέτρων. Προς το παρόν πάντως, δεν έχουμε φωτογραφίες  από την καμπίνα αν και οι φήμες που κυκλοφορούν αναφέρουν ότι ούτε αυτή θα διαφέρει δραστικά από το πρωτότυπο με εξαίρεση τον αριθμό των θέσεων. Το concept που είδαμε τον Απρίλιο μπορούσε να φιλοξενήσει έως 4 ενήλικες αλλά η έκδοση παραγωγής θα υιοθετήσει μία πιο συμβατική, 5-θέσια διαμόρφωση εστιάζοντας στην πρακτικότητα και την ευχρηστία.

Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα είναι διαθέσιμο το Smart #5, οι πληροφορίες που έχουμε λένε ότι θα είναι τέσσερα: Δύο πισωκίνητα με 340 ή 363 ίππους από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και θα τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία LFP και δύο τετρακίνητα με μπαταρία NMC και συνολική ιπποδύναμη που στην κορυφαία εκδοχή θα φτάνει έως τους 646 ίππους. Με λίγα λόγια, το Smart #5 δεν θα είναι μονάχα το μεγαλύτερο μοντέλο στην γκάμα της εταιρίας αλλά και το ισχυρότερο με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο. Επίσης, το #5 θα χρησιμοποιεί μία προηγμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V ενώ με την χωρητικότητα της μπαταρίας να αγγίζει ή να υπερβαίνει τις 100 kWh, η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά τα 550 χιλιόμετρα. Τα νούμερα ενδεχομένως να διαφοροποιηθούν ελαφρώς στην ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου ενώ μένει να δούμε και το πώς θα διαμορφωθεί η τιμή του καθώς οι φήμες που έλεγαν ότι θα ξεκινά από τα €40.000 περίπου δεν υπολόγιζαν τους πρόσθετους δασμούς που θα ισχύουν από τις αρχές του Ιουλίου.

Prev Post Η Renault συνεργάζεται με κινέζικη φίρμα για το νέο Twingo!
Next Post Νέα Σειρά BMW 2 Coupe – Κάθε φορά καλύτερη!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook