Η Leapmotor δεν παίζει. Μία εβδομάδα μετά την δημοσίευση των πρώτων teaser εικόνων οι οποίες θα μας προετοίμαζαν για τη νέα ναυαρχίδα της, η κινέζικη εταιρία του ομίλου Stellantis είναι ήδη έτοιμη και παρουσιάζει το ολοκαίνουριο D19. Ένα μοντέλο με μήκος 5.2 μέτρα, πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα και μεταξόνιο που ξεπερνά τα 3.1 μέτρα και είναι διαθέσιμο τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό όσο και με range-extender καλύπτοντας όλες τις βάσεις με στόχο να πρωταγωνιστήσει στην premium κατηγορία προσφέροντας εκτός από μέγεθος και παρουσία, τεχνολογία και ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Εμφανισιακά, το Leapmotor D19 δεν έχει να παρουσιάσει κάτι που θα μας μείνει αξέχαστο χωρίς αυτό να σημαίνει πως ότι βλέπουμε δεν είναι καλό. Το νέο μοντέλο υιοθετεί την “Technology Natural Aesthetics 2.0” σχεδιαστική φιλοσοφία η οποία στο εμπρός μέρος μεταφράζεται σε διπλά φωτιστικά σώματα με αυτά που είναι τοποθετημένα ψηλά να είναι μέρος ενός LED σχηματισμού που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του αμαξώματος και τα χαμηλά να βρίσκονται στα άκρα του προφυλακτήρα ενώ στο πίσω μέρος το ενιαίο φανάρι έχει μήκος 1.95 μέτρων και αποτελείται από 11.025 LED στοιχεία! Τόσο οι γραμμές όσο και οι επιφάνειες είναι λιτές και περιέργως, το highlight του νέου μοντέλου βρίσκεται στο πλάι με το χρωμιωμένο περίγραμμα των παραθύρων που “κρύβει” την τελευταία κολώνα και τις εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος που θυμίζουν πολυτελείς κατασκευές από την Αγγλία και την Γερμανία… αν πιάνεις το υπονοούμενο. Η Leapmotor εξακολουθεί να μην δημοσιεύει φωτογραφίες από την καμπίνα αν και η λογική λέει ότι εκεί θα δούμε αρκετά ψηφιακά τετραγωνικά, ποιοτικά υλικά και το ίδιο μινιμαλιστικό design ενώ η εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει ότι το D19 θα εξοπλίζεται με δύο πανίσχυρους επεξεργαστές με τον ένα να είναι υπεύθυνος για το σύστημα infotainment και τον άλλο για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που αν κρίνουμε από το LiDAR στην οροφή σίγουρα θα προσφέρουν προηγμένες λειτουργίες.
Όσον αφορά στα μηχανικά, όπως προαναφέραμε το D19 θα είναι διαθέσιμο τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό όσο και με range-extender. Στην πρώτη εκδοχή του εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά σχεδόν 735 ίππους και τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 115 kWh της CATL που παρέχει φορτίο για 720 χιλιόμετρα στον… επιεική CLTC κύκλο. Στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του το D19 βασίζεται σε μία αρχιτεκτονική 1.000V που του επιτρέπει να αναπληρώνει το φορτίο της μπαταρίας με ρυθμό που αγγίζει τα 350 χιλιόμετρα ανά 15 λεπτά ενώ αν το απαιτήσει ο οδηγός, το σπριντ στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3.0 δευτερόλεπτα! Για την range-extender EV έκδοση το Leapmotor D19 χρησιμοποιεί μία αρχιτεκτονική 800V και δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 544 ίππων. Αυτή η έκδοση διαθέτει μπαταρία 80.3 kWh που αρκεί για 500 χιλιόμετρα αυτονομίας αλλά η εταιρία δεν ανακοινώνει ακόμα ούτε τα χαρακτηριστικά του θερμικού κινητήρα που εκτελεί χρέη γεννήτριας ούτε την απόσταση που μπορεί να διανύσει το μεγάλο SUV φουλαρισμένο τόσο με ρεύμα όσο και με καύσιμο.
Στα… περίεργα του Leapmotor D19 αξίζει να σημειώσουμε το σύστημα παραγωγής οξυγόνου με δυνατότητα 8 λίτρων ανά λεπτό που σύμφωνα με την εταιρία κρατάει καθαρό τον αέρα που αναπνέουν οι επιβάτες είτε στην κίνηση των μεγαλουπόλεων, είτε σε υψόμετρο αναγνωρίζοντας από τη μία την κάκιστη ποιότητα του αέρα σε μερικές περιοχές του κόσμου αλλά και τις δυνατότητες του νέου μοντέλου που προσφέρονται και για… περιπέτειες στα βουνά. Τέλος να αναφέρουμε πως το D19 είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί στην αγορά της Κίνας κάποια στιγμή εντός του πρώτου εξαμήνου του 2026 με τιμή η οποία θα ξεκινά από τα 250.000-300.000 yuan ή €30.000 με €35.000 με την τρέχουσα ισοτιμία. Ακόμα δεν γνωρίζουμε ούτε αν ούτε πότε θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά, οπότε είναι πάρα πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για την τιμή του εδώ.