Αυτή είναι η ηλεκτρική BMW M3…

Αυτή είναι η ηλεκτρική BMW M3…

Απέχουμε χρόνια ακόμα από το λανσάρισμα της “Neue Klasse” M3 αλλά η BMW έχει ήδη ξεκινήσει να δημιουργεί hype για το πρώτο καθαρόαιμο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της παρουσιάζοντας τις πρώτες φωτογραφίες του. Φωτογραφίες που δείχνουν ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο αλλά ακόμα και έτσι, μας δίνουν μία αίσθηση όλων αυτών που θα ακολουθήσουν ενώ αποκαλύπτει και κάποια, ελάχιστα, εξαιρετικά ενδιαφέροντα αν και απολύτως αναμενόμενα στοιχεία.

Παρατηρούμε για παράδειγμα ότι το design του καμουφλαρισμένου οχήματος είναι σημαντικά επηρεασμένο από τις γραμμές της Vision Neue Klasse που πραγματοποίησε την πρεμιέρα της πέρυσι. Παρατηρούμε τη νέα “phygital” όπως την χαρακτηρίζει η γερμανική εταιρία εκ των “physical” και “digital”, μάσκα με την μικρότερη, επιτέλους γρίλια και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα. Βλέπουμε τις λιτές γραμμές στα πλαϊνά και με τις κρυφές χειρολαβές ενώ στο πίσω μέρος δεν γίνεται να μην διακρίνουμε την απουσία οποιασδήποτε απόληξης εξάτμισης και το γεγονός ότι τα φανάρια μοιάζουν να έχουν μετατοπιστεί λίγο ψηλότερα απ’ ότι τα έχουμε συνηθίσει στις τελευταίες 3 Series. Παράλληλα, είναι κάτι παραπάνω από εμφανή και τα σπορ στοιχεία του οχήματος με τα φαρδύτερα φτερά που φιλοξενούν τους μεγαλύτερους τροχούς, την χαμηλωμένη ανάρτηση και την επιθετική στάση που αποδεικνύει ότι δεν χρειάζονται υπερβολές για να κάνεις ένα αυτοκίνητο πιο… αθλητικό.

Κακά τα ψέματα όμως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα μηχανικά του επερχόμενου μοντέλου και δυστυχώς, σε αυτόν τον τομέα οι φωτογραφίες δεν βοηθούν ιδιαίτερα. Σε κάθε περίπτωση, οι φήμες που κυκλοφορούν αναφέρουν ότι ακόμα και στην βασική της έκδοση, η αμιγώς ηλεκτρική “Neue Klasse” M3 θα είναι σημαντικά ισχυρότερη από την θερμική αδερφή της. Λέγεται πως μπορούμε να περιμένουμε γύρω στα 650-700 άλογα, ένα νούμερο που θα λέγαμε πως είναι λογικό δεδομένου ότι η ηλεκτρική έκδοση θα πρέπει να αντιμετωπίσει το αυξημένο βάρος των μπαταριών και των υπόλοιπων εξαρτημάτων προσφέροντας αντίστοιχες, αν όχι καλύτερες επιδόσεις από την θερμική εκδοχή του ίδιου μοντέλου. Παράλληλα, να σημειώσουμε ότι βασική δεν σημαίνει και μοναδική, που σημαίνει ότι αναμφίβολα θα ακολουθήσουν επιπλέον εκδόσεις με αυξημένη ιπποδύναμη γι’ αυτούς που αναζητούν το κάτι παραπάνω και είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν μέρος της αυτονομίας του μοντέλου.

Πιο σημαντικά από τα όποια απόλυτα νούμερα όμως είναι τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής M3. Δυναμικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να είναι πιστά στο DNA της γερμανικής εταιρίας και να (υπερ)καλύπτουν τις προσδοκίες των πελατών αν αυτοί πρέπει να πειστούν να επιλέξουν την έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων έναντι της θερμικής. Εκεί είναι η πραγματική πρόκληση για τους μηχανικούς της M GmbH που έχουν να καταπολεμήσουν το αυξημένο βάρος που προκαλεί φυσικά, αυξημένη αδράνεια και όχι μόνο… Μένει να δούμε τώρα αν οι φωτογραφίες θα συνοδευτούν από επιπλέον επίσημα στοιχεία ή αν απλά δόθηκαν στην δημοσιότητα για να μας… ανοίξει η όρεξη.

Prev Post Ποιο είναι το κόστος της ιδιοκτησίας;
Next Post Το Ευρ. Λαϊκό Κόμμα καλεί για ανάκληση της κατάργησης των Μ.Ε.Κ.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook